Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #1 Del Skrevet 28. august 2006 første gang jeg er så kvalm,var på ul pga vont i magen de så så vidt hjerte som slo er uke 6 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 28. august 2006 #2 Del Skrevet 28. august 2006 Hei! Da kan du slå deg sammen i klubben med meg da. Jeg har vært sikkelig kvalm en hel uke nå. Ikke noe kjekt i det hele tatt. Har ikke lyst på mat, bare det et folk snakker om mat får meg til å brekke meg. Håper ikke du får det like ille. Av en eller annen grunn blir jeg bare mere kvalm ut over dagen og når jeg skal legge meg er kvalmen på sitt verste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 28. august 2006 #3 Del Skrevet 28. august 2006 samme her.. jeg er ikke spesielt kvalm på morgenen og formiddagen. men når klokka bikker over tolv.. spesielt i tre-tida på ettermiddagen er det helt forferdelig!!! Så går det litt i rykk og napp.. kvelden er som regel helt ok, men natta er ille... så vi er nok litt forkjellige alle sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #4 Del Skrevet 28. august 2006 ja uff har hvert så sulten hele tiden nå i tre uker oxo nå blir jeg kvalm og orker ikke mat .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå