Gå til innhold

Åndalsnes??

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fra Åndalsnes her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er fra Molde, så ikke såååå langt unna:)

Men jeg bor ikke der lenger da, flytta til det blide sørland:)

Skrevet

Er egentlg fra midt i mellom Molde og Åndalsnes jeg da. =)

Skrevet

Ok, jeg er fra litt utenfor byen jeg og:)

Hvor gammel er du da? Hadde vært koselig å holdt litt kontakt her, ser vi har IKM 12. sept begge to?

Klem:)

Skrevet

Så gøy med folk fra Molde her da:) Hvor gammel er du, momico?

Skrevet

jeg er 24 =) og du da? var det noen som bodde i molde

Skrevet

Jeg er 27, blir 28 om et par mnd. Har faktisk ikke vært i Molde på over et år. Har av og til litt hjemlengsel, men kunne ikke tenke meg å flytte tilbake egentlig.

Skal du snart teste? Er så spennende å følge med....!

Skrevet

Jeg er 22 (blir 23 i år). Beklager at jeg svarer så sent, men nettet har vært nede i dag.. :-/ Grr...

Skrevet

Midt imellom Aandalsnes og Molde? Det er ikke Nesjestranda du er fra da :-)

Skrevet

Tja.. nesten.. ;) Er litt redd for å si akkurat hvor, for jeg regner med at jeg har noe familie som muligens sniker inne her.. ;) og de skal ikke vite noe... =) men er så nesten nesje da.. ;)

Hadde vært kjekt å blitt kjent med noen herifra, også holde kontaket etterpå også.... =)

klem

Skrevet

Oops ja beklager, man er jo ofte litt redd med detaljer her inne - jeg kjenner i hvert fall mange andre som er her inne og vil helst ikke avsloere meg. Men jeg bor ikke paa Nesjestranda naa, er mye lenger soer i landet. Pleide aa vaere der hver sommer foer i tiden. Men det er saa utrolig fint i Romsdalen atte.. sukk..

Skrevet

Ja, det er utrolig fint her. Skjønner det veldig godt at turister blir trollbundet. =)

Oki. Men du har slektninger her oppe da eller?

Skrevet

Ja, paa min fars side. De bor der fortsatt men det er en stund siden jeg har faatt besoekt de naa. Faar ta meg en tur snart - haaper jeg blir gravid og kan benytte sjansen til innenlandsferier :-D Har EL rundt disse tider saa ennaa lenge aa vente...huff.

Skrevet

ja, jeg og har el i disse tider.. men er første pp´en min etter ca 8 år på p-piller, så kjenner ikke kroppen min så godt enda, så trodde jeg hadde selve dagen i går, men el testen jeg kjøpte i dag viste negativ.. så jeg vet ikke jeg..... :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...