Gå til innhold

Jungeltelegrafen går om min graviditet...


Trillet

Anbefalte innlegg

Jah.. nå går jungeltelegrafen her i bygda...

Vi fortalte det tilforeldrene våre i helga at jeg er gravid, er nå i min 9 uke... I dag fikk jeg telefon om at mora til ei venninne hadde fått vite at jeg var gravid.. Svigermor har sladra... jaja.. d trenger vel ikke å være så ille det da? synes på en måte det er litt godt.. Men det var da litt tidlig...kjenner jeg blir litt nervøs nå!

 

Flere som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I fjor fortalte jeg det ganske tidlig til noen få venninner, og det tok ikke mange dagene før dette var ute på bygda nei... Tror hele bygda visste om de da jeg var 8 uker på vei=( Utrolig kjiipt om det hadde gått galt, for jeg jobber på butikk og ca alle kundene kommenterer og spør som om de er nære venner... Men jaja, det gikk jo bra=) Men denne gang holder vi det skjult for alle intil videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom en nabo jeg knapt kjenner og gratulerte da jeg var i uke 5. Ble litt paff for det var ikke mange som visste om det da..., men joda jeg takket og bekreftet at joda vi ventet en liten igjen. (Hun hadde fått høre det av ei som gikk på skole med eldstejenta mi, som hadde hest på for på eiendommen deres... Da skjønte jeg at hun egentlig visste om forrige svangerskap, men ikke visste at vi hadde mistet (i mai)...)

 

Ja, ja hun er ikke den eneste. Flere som kommenterer at jeg ikke er stor og lurer på når jeg egentlig har termin... (er absolutt synlig gravid nå i uke11) Syns det går helt greit, har ikke noe imot å snakke om det, jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...