2 søte Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 nå er slimproppen gått og har litt rier ja. begynte i gårkveld i 8 tiden, og tok seg opp iløpet av kvelden. har nesten ikke sovet inatt! holder på å ta tiden her, men de varer ikke lengre enn 35-40 sek så er litt usikker på om det er det ordentlige riene som er igang.. men det er forsatt 6-8min mellomrom så jeg haster meg ikke etter å ringe føden. så uvirkelig at det skal vere igang da! snart får jeg se jenta mi:)
C-millan ) Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Lykke til... send gjerne fødestøv, jeg tar imot med takk... Klem:-)
2 søte Skrevet 28. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2006 ********************************************** her er masse fødestøv!! nei nå går jeg å legge meg! håper jeg ikke kommer inn igjen:)
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Lykke til Silje. Håper riene tar seg opp fort nå :-) Her er vi også i gang, så vi får kanskje treffe babyene våre i dag begge to? Korte rier her også, så det ser ut som det vil ta litt tid. Men vannet er gått, så vi er offisielt i gang . Klem
overtids eng0806 Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Å så heldig dere er!!!! Masse lykke til....deler ikke ut så mye fødestøv da jeg trenger det sårt selv, men skal krysse fingre og tær for at noe er på gang.
2 søte Skrevet 28. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2006 og her sitter jeg forsatt! men det er iallefall skikkelig i gang nå, bare veldig uregelmessige rier! kjipt er det, så da er det bare å vente.. men det kan no plutselig sette igang.. trodde og håpte jeg skulle arve mamma sine fødsler, de gikk kjempefort! men engang ei.. jaja jeg holder no ut, sover mye, og ser på tv og koser meg:)
komplett familie Skrevet 28. august 2006 #7 Skrevet 28. august 2006 Masse lykke til =) Håper det ikke er altfor lenge til før du får jenta di i fanget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå