Hoppetussa Skrevet 28. august 2006 #1 Del Skrevet 28. august 2006 Har deres baby begynt å få en viss døgnrytme? Det eneste jeg kan skryte av her, er rutinen hun har hatt hele tida - hun er mye våken på dagtid, våken på kvelden og sovner mellom kl.22 og 24. Våkner midt på natta en gang(eller sover over) til ca.06. Skal jo ikke klage over det, men på dagtid kan hun sove alt fra en til sju-åtte timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemoms♥med ny spire Skrevet 28. august 2006 #2 Del Skrevet 28. august 2006 vekker du henne for mat i løpet av dagen da? Jeg fikk beskjed om å gjøre det, og vekker han fortsatt hver 3-4 time for mat, noen dager vil han selv ha mat hver 2.time... Men han sover fra ca 21, så vekker jeg han mellom 23 og 24 (kommer ann på hvor trøtt jeg er selv) og da sover han som regel til 05-06. hvet ikke hvor lenge jeg skal gjøre dette, eller om det er det som gjør at han sover på natta, men er redd for å slutte med det og bryte opp rutinen hvis det funker... Men er jo heller ikke nødvendig å vekke han for mat hvis han ikke trenger det... Forvirra ja:-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 28. august 2006 #3 Del Skrevet 28. august 2006 Vi har fått littegrann rutine på natta. Vi legger Karsten klokka 22, det varierer litt når han sovner, men om han ikke sovner med en gang ligger han stille i senga uten å gråte. Våkner gjerne halv tre-tre og i syv-tiden for pupp. På dagtid har vi det som deg, han sover også alt fra en til syv-åtte timer... Men så lenge jeg får en god natts søvn er jeg temmelig fornøyd med dette, jeg... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibaby2 Skrevet 28. august 2006 #4 Del Skrevet 28. august 2006 Her er det rutine på natta. Hun legger seg mellom åtte og ni . Sover da til første amming etter 7-9 timer søvn. Pupper nog sovner igjen sover da i 3 timer så er det pupp igjen. Og sda er det morgen. Men Marita velger å sove ennå pupper og sover 3 timer slik fra m til kl 17. Da er det av og på med sovn og våken og amming til legging rundt åtte - ni. Dagene varierer mye, men om natta sover hun. Jeg er veldig fornøyd jeg og å endelig få litt lengde på søvnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. august 2006 #5 Del Skrevet 29. august 2006 På dagen er det litt forskjellig når hun sover, men hun sover mye. Våkner som regel av seg selv etter 2-4 timer for å spise. Om kvelden legger hun seg 23-24, sover da til 5-6, får litt pupp og sover til 10-11 igjen. Kjempe deilig, for med hun på 2 år var vi masse våken på natta, følte vi aldri fikk sove. Så føler meg mer uthvilt denne gangen enn sist. Får håpe det holder seg sånn da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. august 2006 #6 Del Skrevet 31. august 2006 Joakim sovner mellom 23 og 24 så ammer jeg 03, 05, 07 og 09 sånn cirka.....et par ganger har han til og med villet ha mat hver time. Føler meg litt i ørska. På dagtid sover han maks 2 timer i slengen, som regel bare 1 time av gangen. Han veide akkurat 3500 gram da han ble født, og nå veier han etter 4 uker 5100 gram, så han legger hvertfall på seg. Storebroren var sånn han også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå