Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #1 Del Skrevet 28. august 2006 er ikke det fint da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 28. august 2006 #2 Del Skrevet 28. august 2006 Joda, men jeg tenker bare sønn av på ung alenemor på tidlig nittitall. sorry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. august 2006 #3 Del Skrevet 28. august 2006 he,he...akkurat det slo meg også. Nå har minsten fått en ny lekekamerat som heter det, og assosiasjonene har endret seg mer i retning Robin Hood:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 28. august 2006 #4 Del Skrevet 28. august 2006 Nei...engelske namn på norsk er berre ikkje fint, spør du meg. Men det er no mi meining, då....ikkje meininga å fornærme nokon:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 28. august 2006 #5 Del Skrevet 28. august 2006 Robin, Kevin, Johnny, Ronny, Tommy, Tom André etc er samme sjanger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 28. august 2006 #6 Del Skrevet 28. august 2006 Robin er litt sånn som André, Jimmy og Chris etc, ikke særlig pent... Ruben er, muligens, litt finere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #7 Del Skrevet 29. august 2006 Liker IKKE Robin-navnet ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m-mamma Skrevet 29. august 2006 #8 Del Skrevet 29. august 2006 Nei, uff. Er nå min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #9 Del Skrevet 29. august 2006 nei, det er ikke fint. Det lyser alenemor av navnet........dessuten er Robin kompis med Remi, Ronny, Andre, Kevin og de andre rampeguttene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toyah Skrevet 30. august 2006 #10 Del Skrevet 30. august 2006 syns Robin er kjempe fint jeg.min sønn heter Christopher Robin er ikke mye rampepreg over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #11 Del Skrevet 30. august 2006 Muligens ikke, men opplagt plagiat er det i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toyah Skrevet 30. august 2006 #12 Del Skrevet 30. august 2006 Ha ha... med plagiat er vel de fleste navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #13 Del Skrevet 2. september 2006 Nei, ikke fint! Litt harry egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #14 Del Skrevet 3. september 2006 Heter sønnen din Christopher Robin, Toyah? Det gir meg i alle fall kun èn assosiasjon, da: Ole Brum! Gutten som eier dyrene i Hundremeterskogen heter jo nettopp Christopher Robin. Men jeg sier altså ikke at jeg synes det var stygt - håper du ser det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toyah Skrevet 3. september 2006 #15 Del Skrevet 3. september 2006 er mange som tenker Ole brumm med det navnet ja. Men Han er oppkalt etter min bestefar Borg Christopher Og min bror Robert (kalt Robin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #16 Del Skrevet 3. september 2006 Forbinder navnet med urokråker!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå