Gå til innhold

Kan dette misnske graviditet for oss?(gjelder han)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De sjekket nok kvaliteten på spermiene hans da(kommer vel kanskje an på hvor liten han var,husker ikke når de dannes). Min mann fikk et eller annet med den ene testikkelen da han var 15 og måtte opereres akutt(kan det vært brokk???,husker ikke),og de sjekka kvaliteten oå svømmerne da,og den var exellent:-) Tror også de frøs ned noen også,for sikkerhetsskyld,så kanskje jeg kan få noen derfra om ting skulle bli enda mer vanskelig )

Hvor lenge har dere prøvd da? skal dere begynne med utredning så MÅ han levere spermtest,men det er jo ikke noe farlig,ingen skal se på når han tar den. Kan gjøre det hjemme og ta med glasse til legen rett etterpå. Er det noe feil med spermen må han antagelig til annen undersøkelse før eller senere.

Lykke til:-)

Takk for det:)

Vi er nå i 8pp,men egentlig skulle vi hvert i 5pp,for er 3 mnd vi ikke prøvde så mye!

Jeg snakket med legen min men hun sa liksom ingentingen!

Kansje jeg skal få han til å prøve å gi en test da,for å være sikker?

han var under 10år når han tok denne operasjonen!

så vet ikke om de sjekket han da!han visste heller ikke det!og tørte ikke spøre foreldrene om det!hehe

men hvis de ikke dannes før etter rundt 8år så er ikke de sjekket!

jeg husker ikke i fraten men tror han var faktisk bare 8år gamel!

og da er heller ikke nor frøset ned!

hmmmm

8 pp er ganske normalt,så det trenger ikke være noe galt med noen av dere. Dersom det går 1 år uten at noe skjer(og du har stabile sykluser med EL),så kan du begynne med utredning,og da vil han få beskjed om å sjekke seg) Dersom du har uregelmessige sykluser og ikke finner EL kan du antagelig få hjelp allerede nå,f.eks tabletter som får igang EL.

Annonse

Ingenting er flaut her inne,kroppen er så rar og alle har ett eller annet som man sliter med,hi-hi:-)

Dersom du ikke har eggløsning,og det er lenge siden du sluttet med prevansjon, vil jeg tro at du kan få resept på disse pillene. Har ikke brukt de selv,så vet ikke helt åssen de funker,om det er bivirkninger o.l Tror de heter provera,men skal ikke si det sikkert,er en stund siden de har vært oppe til diskusjon her. (du finner de sikkert inne på Felleskatalogen.no,der kan du lese om hvordan de funker. Inne på forumet hos sliterne finner du sikkert også noe om de.

Jeg vet faktisk ikke når jeg har el,men tror jeg hadde dedt 26 aug for 2 dager siden,men ikke sikker,men fikk el slim og litt vondt i høyre siden den 25,så kan stemme da?

men ellers har jeg ikke funnet el,bga slitt med mye utflod ol!og testene jeg har tatt i 2mnd,har faktisk nesten alle vist positiv,så det er rart også!

men lurer på om ikke jeg skal snakke med legen min angående de pillene ja!=)

Ja,ta en prat med legen, du.

Det beste er å bruke de dyre EL-testene du får på apoteket,og dessuten ta tempen i noen måneder,da kan du helt sikkert vite om/når du har EL. Jeg får ikke noe EL-slim eller spesielle smerter,men vha temping og EL-tester kan jeg se at jeg har EL hver gang

Lykke til:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...