Gå til innhold

Treffet i Lillestrøm onsdag har flyttet sted

Anbefalte innlegg

Beklager overkjøringa, men man må jo ta en avgjørelse i ny og ne. :-)

Fryd er en restaurant med hvite duker, så Egon ble foreslått som et godt substitutt. Håper ingen blir sinte...

Jeg bestiller bord i navnet Marianne til klokka 17.00 som avtalt men det er flere som ikke kan komme før ca 18.00 så det gjør ingenting.

Egon ligger i Storgata 25, se evnt webside med kart:

http://www.egon.no/index.asp?L=&TAB=1&ID=1345&U=restauranter.asp&Name=Restaurantene&P=0

Når du kommer ned fra perrongen på toget tar du til venstre. Ut døra fra stasjonen går du et godt stykke til høyre før du svinger opp i Storgata. Noen hundre meter oppi der har du Egon på høyre hånd.

Fortsetter under...

Flott Marianne - bra du tar ansvar :)

For de som har vært på Klimt tidligere, så ligger Egon bare 50 meter lenger opp i samme gata (retning kinoen) - tvers over for polet.

Vi sees,

Snufs, jeg får ikke vært med i morgen. Det har blitt trukket en stor sum fra konto fra i sommer, og vi har plutselig ikke et rødt øre... Skikkelig kjipt, jeg gledet meg jo sånn. Jaja, det blir vel forhåpentligvis en neste gang snart...

Men jeg må jo komme meg fra Oslo til Lillestrøm og tilbake også, dessuten syns jeg det er så trist å sitte slukøret og se på andre spise. Er litt for glad i god mat til å takle slikt :) Men jeg får heller ta det neste mnd når økonomien har fått stabla seg på beina igjen.

Annonse

Puh, alle er fornøyd da. :-)

Hvis dere ser inne på BIM treff er det enda flere som kommer, faktisk telte jeg til 12 før jeg bestilte! Men vi får nå se.. Virker som de stor-gravide kommer i seks tiden, mens jeg kommer klokka fem. Dette blir kjempekoselig! :-)

I morgen skal jeg først på kurs hele dagen og deretter på møte om kvelden, så det blir BIM fri...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...