Faylinn Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Beklager overkjøringa, men man må jo ta en avgjørelse i ny og ne. :-) Fryd er en restaurant med hvite duker, så Egon ble foreslått som et godt substitutt. Håper ingen blir sinte... Jeg bestiller bord i navnet Marianne til klokka 17.00 som avtalt men det er flere som ikke kan komme før ca 18.00 så det gjør ingenting. Egon ligger i Storgata 25, se evnt webside med kart: http://www.egon.no/index.asp?L=&TAB=1&ID=1345&U=restauranter.asp&Name=Restaurantene&P=0 Når du kommer ned fra perrongen på toget tar du til venstre. Ut døra fra stasjonen går du et godt stykke til høyre før du svinger opp i Storgata. Noen hundre meter oppi der har du Egon på høyre hånd.
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Flott Marianne - bra du tar ansvar For de som har vært på Klimt tidligere, så ligger Egon bare 50 meter lenger opp i samme gata (retning kinoen) - tvers over for polet. Vi sees,
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Dytter denne opp igjen, jeg
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Snufs, jeg får ikke vært med i morgen. Det har blitt trukket en stor sum fra konto fra i sommer, og vi har plutselig ikke et rødt øre... Skikkelig kjipt, jeg gledet meg jo sånn. Jaja, det blir vel forhåpentligvis en neste gang snart...
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Usj, det var kjipt - men du trenger jo ikke spise ute, da - kjempekoselig om du kommer og bare tar en kaffekopp eller et glass vann med oss?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 Men jeg må jo komme meg fra Oslo til Lillestrøm og tilbake også, dessuten syns jeg det er så trist å sitte slukøret og se på andre spise. Er litt for glad i god mat til å takle slikt Men jeg får heller ta det neste mnd når økonomien har fått stabla seg på beina igjen.
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 28. august 2006 #7 Skrevet 28. august 2006 Mmmm, skjønner det - æsj, det var kjipt, men det kommer nok nye muligheter snart kjenner jeg disse jentene rett - de er ganske sosiale
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 28. august 2006 #8 Skrevet 28. august 2006 Ny, oppdatert liste : Kommer: Carnation dollypopp Marianne75 Kab Enitsirk79 rosered Qtips lengter
Enitsirk79 Skrevet 28. august 2006 #9 Skrevet 28. august 2006 Det er fint Marianne. Håper alle får dette med seg.
Faylinn Skrevet 28. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 28. august 2006 Puh, alle er fornøyd da. :-) Hvis dere ser inne på BIM treff er det enda flere som kommer, faktisk telte jeg til 12 før jeg bestilte! Men vi får nå se.. Virker som de stor-gravide kommer i seks tiden, mens jeg kommer klokka fem. Dette blir kjempekoselig! :-) I morgen skal jeg først på kurs hele dagen og deretter på møte om kvelden, så det blir BIM fri...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. august 2006 #12 Skrevet 29. august 2006 hei jenter! jeg ligger her med feber og forkølelse.... så det blir ikke treff på meg imorgen er hjemme fra jobben... kjipt!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 29. august 2006 #13 Skrevet 29. august 2006 hei,hei!! jeg regner med å være der til kl 17 i morgen,men kan ikke bli så lenge. lovet nevøen min å se på fotball kampens hans i morgen. klarte ikke si nei.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå