Gå til innhold

Hvordan er deres kjære etter at han fikk vite at han skal bli far?


amalie 10.08.07 og thea 12.10.

Anbefalte innlegg

hei!

Hvordan har deres kjære oppført seg etter at dere fortalte at dere var gravid.

 

Jeg har en del venninner og alle har opplevet denne perioden veldig forskjellig.

 

Min kjære er vel i den delen man kan kalle omsorgsperson, får stadig et stryk, en som forteller hvor glad han er i meg, smiler hele tiden. Tror han går i sin egen lille lykkeverden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min er blitt helt ekstrem. Leser alt, spør om alt.Jeg får ikke lov til å gjøre noe som helst omtrent. Bare slappe av. HAn lager middag og steller med meg. Ringer meg minst 5 ganger når han er på jobb.. Han er blitt helt tullete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tar det ganske med ro, har jo vært igjennom dette en gang før. Blir vel litt oppgitt over hormonene mine til tider, men er veldig forståelsesfull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er kjempenydelig.

suger til seg info om barn. Koser med magen, selv om vi bare er 4+6. sier at det lille ekstra jeg alltig har på magen, bare plutselig er såååå fint!! hehehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er kjempe fornøyd! Og passer veldig godt på meg. Lager middag hele tiden, tar det meste av husarbeidet, passer på at jeg ikke engasjerer meg i altfor mye og hjelper meg når det blir for mye. Jeg har som regel hundre baller i lufta, han tar i mot de som holder på å gå i bakken. Dessuten er han ekstra fornøyd med at hans nygifte kone har fått enorme pupper. Han kan ikke ønske seg et bedre liv;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er veeeeldig avslappet. Tror ikke helt det har gått opp for ham at vi skal ha en til. Men han var avslappet forrige gang også da, også ved fødselen og det var ganske herlig ;0)

Men vi skal på ultralyd neste uke, og hvis vi da får sen en sprell levende baby tror jeg nok han kommer til å bli litt sentimental og at de gode pappafølelsene hans kommer frem igjen... Men vet at det ikke blir 100% virkelig for ham før han har babyen i armene sine. Da er han verdens beste pappa, kjæreste og bleieskiftarbeider! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...