Gå til innhold

Noen som bor på Ryen/Manglerud/Abildsø her?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei !

 

Jeg fikk lille Joakim den 31 juli på Ullevål sykehus. Har Mathias på 3 år fra før. Jeg er snart 30 år, er samboer og bor midt mellom Ryen og Abildsø, er fra Oslo. Lurer på om det er noen i nærheten som kunne tenke seg å ta noen trilleturer / kafe besøk ?

 

Barselgruppen starter visst først opp 20 september og ettersom det er en liten stund til hadde det vært koselig å komme i kontakt med noen før den tid :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Aina!

Jeg bor nok på en helt annen kant av Oslo, nærmere bestemt Vestli. Men om noen drar igang et treff nede i sentrum, kommer jeg gjerne en tur, jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo prøve å få til et treff, det hadde vært veldig hyggelig !

Kan prøve til neste uke. Hva med onsdag i 12-tiden ?

 

Jeg har ikke forsøkt meg med vogn i sentrum før så hvis noen har forslag til hvor vi kan treffes hadde det vært fint !?

( kanskje ikke like populært med vogn alle steder....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på onsdag som kommer nå, eller onsdag 6? Jeg er ikke helt i form nå, men vil gjerne møte dere onsdag 6 hvis alle kan da? Hadde vært kjempe koselig.

Er vel ganske trangt med vogn over alt tror jeg, er ikke så kjent nede i sentrum enda, er ikke så ofte der med vogn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke komme på noen steder som er passende med barnevogn, har liksom ikke tenkt over sånt før nå i det siste... :-D

Har postet et innlegg på januar, februar og mars sidene, kanskje det er noen erfarne der som vet om noen koselige steder! Og så skal jeg prøve å tenke en liten stund til... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også gjerne med på treff:-) Men har også tenkt på dette med barnevogn...men vil vel tro at grünerløkka er passende, har alltid synes det er så mye barnevogner og ammende mødre der:-)

Men ellers så vil jeg jo tro at et sted hvor man kan sitte ute også vil funke...er ikke det litt lettere? (hvis været er fint da)

 

Hmm, kan bli morsomt å prøve seg på t-banen med vogna, har heller ikke prøvd det før, men er vel lettere enn buss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Har forhørt meg med en venninne som er noen måneder før meg i løypa... Dette er svaret jeg fikk fra henne: Vi er litt overalt når vi er ute med vognene våre. Vi er 11 stykker, så det begrenser seg litt hvor det er plass til alle. Onkel Donald i byen, Portofino på Majorstua, Mecca på Grünerløkka, Bogstad gård kafe... Vet ikke hvor mange dere er, men hvis dere ikke er en hær, så er Karlotta i byen og Café M på Majorstua koselige. har opplevd mange steder som ikek vil ha vogner inn, så spør alltid først!

 

Vet ikke hvor dere kunne tenke dere å gå, jeg? Synes kanskje det er mest praktisk nede i sentrum, for da er det ikke lang vei når man hopper av T-banen. Særlig siden det ser ut til å være mye regn i luften om dagen...

 

Jeg har ikke hørt om Karlotta, Onkel Donald er jo sikkert bra... Er noen trappetrinn der, men tror de har lagd spor til å trille vogna opp.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er onkel Donald? Aldri hørt om det før, jeg. Blir koselig å møte flere som har babyer fra juli. Når er deres født? Vet når Amandus er født, men ikke dere andre. Sofie er født 28juli på Ullevål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkel Donald ligger i Universitetsgata (ved siden av Studenten, som vel ikke er Studenten lenger, men har vel blitt Hard Rock Cafe nå).

 

Min lille gutt heter Karsten, og han er født 20 juli på Ullevål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onkel Donald ligger ikke langt fra universitetsplassen, ved siden av nordli bokhandel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Eneste som har svart er ei i mars-klubben, som hadde vært på Egon på Byporten, og der var det visst litt trangt med vogn.

 

Hva med å møtes på Onkel Donald klokka 12 onsdag neste uke?

Karsten og jeg liker egentlig å sove lenge, men det er egentlig kjekt å rekke en T-bane hjem igjen før den verste rushtiden begynner...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er med på det jeg:-) Blir koselig det, se hvordan de andre juli-babyene ser ut også!

Enig med det meg tidspunktet...kjipt nok med t-bane i rushen uten vogn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere

 

Så morro at dere planlegger treff! Det vil jeg gjerne være med på!

Victoria ble født 30.07.06 på Ullevål Universitetssykehus. Utrolig at hun allerede er 1 måned. :)

 

Gleder meg til treff :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det Onkel Donald da? Det er jo veldig praktisk også i forhold til t-banen ! Blir spennende å se om minsten klarer å sov hele veien, har ikke spesielt lyst til å amme på t-banen.....:=)

 

Skal vi ta onsdag i 12-tiden? Eller er det andre forslag, vi kan for det meste !

 

Joakim er født på Ullevål den 31 juli !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Aina!

Koselig at du også blir med på onsdag! :-)

Sjekk det andre innlegget (treff for juli-barna i Oslo)! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...