Gå til innhold

Dårlig allmentilstand

Anbefalte innlegg

Gutten min på 9 mnd har feber og helt elendig allmentilstand. Er slapp og vil bare ligge i vippestolen, alt annet får han til å skrike det han orker ( ikke så veldig kraftig, det er han for slapp til)...

Han har vært forkjølet en uke, men vært feberfri og "helt propell" som han pleier.

Bør jeg gå til lege?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6099151-d%C3%A5rlig-allmentilstand/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, han drikker vann og nå har jeg fått i han grøt med frukt.

Er litt avventende med å ringe lege fordi når vi har vært der før når han har hatt feber, har legen nesten blitt irritert og sagt " hva skal jeg gjøre med det?", og bare sagt at vi skal gi stikkpiller og "la det gå sin gang".

Men jeg skal ringe legevakta og høre nå, får ikke time på dagen hos fastlegen uansett.

blås i hva slags holdning legen viser når dere kommer. Det er jo hans / hennes jobb å sjekke tilstanden til babyen og imøtekomme dere uansett om det er bitte lite bagatell.Bedre å gå til legen en gang for mye enn en gang for lite.Tenk hele tiden på at babyen er det viktigste. Hvis legen fortsetter å vise en slik "ikke vær så paranoid" oppførsel så bytt til en ny!

Annonse

Nå har jeg vært hos legen, ventet 3 timer og fått akkurat den beskjeden jeg tenkte, bare å se det ann, ikkeno de kan gjøre, gi paracet og kom tilbake hvis feber vedvarer...

Men det er jo greit å få sjekket, lyttet og kikket i hals og ører, og tatt urinprøve. De fant ingenting.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...