Gå til innhold

November: Noen med termin 4 november?


Cørby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp. Har termin 4 nov. Har en gutt på 6, og jente på 4 fra før. Gutten kom "vanlig", jenta med keisersnitt. Håper på vanlig fødsel denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei ;-)

Jeg har også termin 4 november, dette er min første ;-) venter ei lita tulle. Har fått plass på ullevål. Hvor i verden er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej!

Jag har också termin 4 november på ullevål.

Också min första,vet inte vad det blir än då men..

Pappan e norsk å ja e svensk, vi bor i Oslo;)

 

Linda25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

hei! har termin 4 november her! skal føde på st.olavs, og er førstegangsfødende. er 25 år og dette er første gang jeg skriver inne på disse sidene. hadde vært morsomt å fått litt kontakt med flere som har termin på samme tid som meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Har dere tenkt hvor FÅ dager det er igjen, gleder meg vilt men samtidig har jeg litt panikk. Tenker på hvorvidt jeg har alt klart, hvordan blir jeg som mor og alle disse tankene som komme ramlende inn i hodet.

 

Har noen et tips om en generell utstyrsliste over hva vi trenger?

Klem fra Maya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 4 november, fødeplass Ullevål (avd B)

7 uker igjen nå.... Spennende :) førstemann er ifølge ultralyden definitivt en gutt

 

Camilla

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen..(Camilla)

Ser vi har termin samme dag, og plass på ullevål begge to. Jeg har fått plass på A da, kanskje vi ses ...(høres) på sykehuset! Men sannsynligheten for at vi treffer på termindager er vel liten...

Skal til jordmor igjen på torsdag, gleder meg, det er så godt å få bekreftet at alt er bra. Føler alt har gått så bra, føler meg egentlig ikke så gravid (hvordan den en kjennes som... hehe), bare som jeg har lagt på meg STORE mengder rundt magen.

 

Hva skal dere velge av smertestillende midler til fødselen da? Jeg tror jeg vil ha epidural, men har ikke bestemt meg enda. Har endel venninner med postive erfaringer med det.

 

Maya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Et tips til deg og alle andre. Ikke bestem deg på forhånd hva du ønsker av smertestillende. Ingen fødsler er like, og du må bare ta ting som de kommer, så lover jeg at du kommer til å få god hjelp og veiledning underveis, alle på føden ønsker kun det beste for deg og barnet ditt. Det aller viktigste er å ha et åpent sinn. Et lite råd fra jordmor i nord (med termin samme dato som deg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Maysan och Camilla80,vi har ju alla termin den 4e november,hade ni haft lust att ses nån gång för lite babysnack;)?

Ska till Sverige nu på fredag och blir borta en vecka men kanske efter det en gång..eller e jag sent ute så ni e nog stressade till att hinna allt ändå?:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 dager igjen... Kunne tenkt meg å bli ferdig snart, stor mage og bekkenløsning. Har 1000 ting jeg skulle ha gjort, men har nok med meg selv, 2 barn og mann. Synes dagene går med til matlaging, handling og rydding. Kveldene tilbringes på sofan. Sukk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du (jordmor)

Takk for tips, du har jo helt rett, og jeg skal ikke bestemme meg for noe på forhånd, er bare så redd for smerter (igrunn veldig pysete) men det er klart man bør ta ting underveis...

Jeg var hos jordmor i går og alt var bra, heldigvis!

 

Ha en riktig fin helg alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen,

jeg har veldig lyst til å møte noen med termin i nærheten av min (4. Nov), kanskje det enkleste er å mailes. Hvis vi er flere, kan vi jo bare avtale et sted i nær framtid pr mail :) Begynner jo å nærme seg litt -spennende. Min emailadresse er [email protected]

 

vi snakkes

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Ser noen har lagt ut et bim treff den 10 oktober, kan vi ikka alle bli med på det? Det hadde virkelig vært kjempegøy å møte dere!

 

Klem fra maya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...