#butterfly# Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 .....forkjølet, hoster, hoster og hoster.. helt til jeg brekker meg.. (og små tisser på meg.. sukk. Jeg regener med at dette ikke er farlig for babyn, men jeg må jo høre med dere også.. er det farlig.. jeg hoster jo så hele meg vrenger seg.. og magen hopper opp og ned.. ? Kjempeslitsomt!! Og en ting til.. jeg leser her at det er så mange som kjenner liv flere timer, eller altså så lange stunder av gangen.. jeg kjenner bare litt liv hver dag.. gjerne på kvelden.. men det er da ofte bare et par spark og så gir det seg.. er dette noen grunn til bekymring tro.. Går over i uke 30 i morgen..
#butterfly# Skrevet 28. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2006 takk for det.. men, vet du noe om dette kan være farlig/ubehagelig for den lille?
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Vet egentlig ikke sikkert. Men tror ikke dette er farlig for den lille. En jeg hørte om fikk satt igang fødsel av hosting, men det var nærme termin, og sikkert fordi hun var moden. Tror ikke du trenger tenke noe på det:) Kjøp deg halspastiller, og slapp av og bli frisk. Goood bedring!
Gjest Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Nei, det er nok ikke værre enn kynnere og latter:) Det går nok bra, mange som har vært sjuke under sv.sk.uten at ungen har tatt noen skade av det:) Når det gjelder bevegelsene; Ofte er det bevegelser som du ikke kjenner når du går eller står, du kjenner det best når du sitter eller ligger.Hvis det går veldig lenge uten at du kjenner noe kan du jo prøve å sette deg ned og drikke noe søtt så skjer det sikkert noe i løpet av kort tid:) Alle unger har forskjellig bevegelsesmønster så husk at du må se det i forhold til hvor mye småen pleier å bevege seg:)
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 Og forresten så er det veldig forskjell på bebyene i magen. Noen er veldig aktive og andre roligere. Men tror alt skal være bra så lenge du kjenner liv hver dag. Er du bekymret så ring jordmora di:)
lillebollemor74 Skrevet 28. august 2006 #7 Skrevet 28. august 2006 Når jeg spiser godteri eller drikker brus med sukker så er det reine festen der inne. Prøv!
#butterfly# Skrevet 28. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. august 2006 Tusen takk for mange svar.. Nytt "stort" problem for meg her i stua.. hoster nå så kraftig at jeg tisser bokstavelig talt på meg!!! hi hi.. jeg må le, men det er jo egentlig ikke så moro da:) Har på bind, men det hjelper ikke stort, helt umulig å holde det tilbake, kommer mye og altså!!! Får tre på meg en up and go nå før jeg henter småen i barnehagen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå