Gå til innhold

Våkner plutselig mere på natta etter kveldsgrøt ble introdusert - andre?

Anbefalte innlegg

Lille snupp på 5 1/2 måned har i et par uker fått smaksprøver på grøt på morgen og grønnsakspure midt på dagen. Sov da stort sett til et sted mellom 4 og 6 fikk pupp og sov videre til 7. (legger seg 19.30).

For et par dager siden introduserte vi grøt på kvelden også - hun får i seg ca 60-70ml grøt på kvelden. Første kvelden våknet hun klokken 00.30 og sov videre til 05.00, og i natt våknet hun 22.00 og 03.30 og sov videre til 06.30. Får pupp når hun våkner og spiser som bare det.

Hvorfor våkner hun en gang ekstra nå da i forhold til tidligere? Trodde de skulle sove lenger av grøten jeg. Er det noen andre som har hatt det sånn, og vil hun normalisere seg igjen snart?

Fortsetter under...

Nesten godt å høre at det er fler som opplever dette. Sambo sier nemlig at dette er tull....

Begynnte med grøt på kvelden for 2 uker siden og han har vært såååå mye våken om natta. Han har sovet rundt fra han var 5 uker!

Så jeg testa jeg....kutta ut grøt på kvelden for 4 dager siden og vips.....så sov lillegutt hele natta igjen.

Snuppa sover på eget rom allerede -- så det løser ikke vårt problem. Når gir du siste måltid for kvelden da loppa med gutta? Av fast mat altså. Jeg vil ha tilbake natta mi - kanskje jeg burde gi grøten litt tidligere på kvelden?

Annonse

Han får grøt ved 15 tiden og kum mme etter det og siden det har han sovet fra 19.30 til kl 07.30 igjen.....deilig:))

Kommer til og vente jeg med å gi noe fast mat så lenge han er fornøyd med mme. Han sover også på eget rom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...