Gå til innhold

Desember: Jobb snart?

Anbefalte innlegg

Mulig det er spurt om det før.....men er det mange som skal begynne å jobbe snart? Eller begynner dere ikke før i desember? Jeg er uten jobb, men er i søkemodus. Har faktisk søkt 5!!!! jobber i dag!!!! Effektiv på morran:-) Perm. er ferdig 11.des. Da er det pappa sin tur til å være hjemme.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6098879-desember-jobb-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal tilbake på jobb 2.oktober..... Så skal pappan være hjemme til nyttår. Tiden har gått fryktelig fort. Men begynner å bli litt klar egentlig. I barselgruppa mi er det to som har begynt, vi er to som begynner i oktober og en som flytter fra byen, så da får vi heller satse på noen treff på kvelden...

Skal bli litt spennede å begynne på igjen, for jeg skifter jobb internt i selskapet, har fått tilbud om en veldig spennende og utfordrende stilling.

Litt "oooæææ" i magen!

Jeg har begynt å studere, må si det er godt å komme seg ut litt igjen og bruke hode litt mer. Men noen forelesninger går til å kun tenke på Emilie, om hun spiser,sover, skriker..hehe..

Har ikke barnehage plass, så det blir svigermor eller min bror som må passe henne.

Annonse

Perm er ferdig 25 nov og så blir jeg å ta noen ukers ferie etterpå. Skal sette meg litt inn i jobben igjen og planlegge litt i sesember og så blir det 100% fom januar. Jobber med regnskap så det blir fult fres med årsoppgjør med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...