Gå til innhold

Hva folk sier når de får vite det- flere rare utsagn?


xena98

Anbefalte innlegg

Er det ikke merkelig hvor forskjellige reaksjonene kan være/det første folk sier, når man forteller at man er gravid? De fleste er jo kjempe positive, noen veldig overrasket eller andre nærmest: "det visste jeg"

Men måtte smile litt ekstra av kommentar nr to til mamma, og bror;

 

-Mamma, etter at sjokket hadde lagt seg; skal barnet døpes? (hun er ikke superkristen, så ikke vet jeg hvorfor det kom)

Og bror; "Så gøy, jeg skal kjøpe vogn!"

 

Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min venninne sa til meg når jeg skulle ha min første: Hva skal du med en unge, kjeder du deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo ikke sagt det til så mange enda, men alle jeg har sagt det til synes det er helt topp. Men bestemoren min da... stakkar, hun er såå søt.. 85 år, og litt begynnende dement, gleder seg masse til å bli oldemor. Hun synes det er så rart at babyen ikke spreller som hun sier:) Spør hele tiden "spreller den fælt?", hvorpå jeg svarer at det er det nok altfor tidlig til.. men spm kommer stadig på nytt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fortalt det til så mange enda, men i fra før av vet jeg at det er mange som spør om det var planlagt...! Hva er det for et spørsmål da??

Folk er liksom interesserte i om vi hadde sex med et uhell eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha, ha!!!

Ja, det er så morsomt - jeg vet nesten ikke hva jeg skal svare...

 

Svigermor kom med: ja, kommer den før bryllupet eller? (jeg er 2 mnd på vei og vi gifter oss i august neste år...). Hvorpå neste kommentar var - he, he, dere hadde det morsomt på seilturen i sommer da!

 

Min egen mor fikk totalt sjokk!! Vi har en gutt å 3 fra før og planlegger som sagt bryllup neste år, og det syntes hun ble fryktelig vanskelig..

Med førstemann ble pappa litt paff og det kom litt dødt: "da har dere vært flike!". Mens han denne gangen ble stolt som en hane og fortalte mamma at "det er ingen som spør foreldrene sine om lov til sånne ting lenger.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha, ha utrolig bra:-) mange her inne som har vært flinke;-)

 

Venninnen min "tok på seg" graviditeten min i går. Hun trodde hun hadde røpet det for en venninne som ikke visste noe; og da hun spurte om hun var gravid, så hun ingen annen utvei enn å si "ja".Skikkelig solidarisk og lojal! Men hun slapp å lyve så veldig lenge:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...