Gå til innhold

hvem har ikm denne uken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikm 3 sept, blir spennende.

håper det er flere her inne med pos resultat denne uken

klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har IKM 3-4 september, kommer nok til å teste på fredag dersom ikke TR dukker opp bare for moro skyld :-) Blir utrolig spennende ja!

Skrevet

Jeg hadde IKM imorgen, men TR dukket opp idag... Uhuuuuuu....

Skrevet

Jeg har IKM i dag el morgen, ingen TR, men negativ test.. Testet for 5min siden..:(

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

dytter denne litt jeg

Skrevet

Hei Jenter!

Har IKM ca 30- 31. Er litt rot i syklusen egentlig!!! Har alltid spottet 4 - 5 dager før mens, men det gjør jeg ikke denne gangen!!! Ellers så har det bare ikke komet igang enda!!!

Håper,håper, håper!!!

Lykke til!!!

Skrevet

Jeg har IKM på lørdag 2.september. Er ganske trøtt for tiden, men tror det skyldes været mer enn noe annet.

Krysser fingre og tær for oss ;o)

Skrevet

jeg har ikm på søndag

Skrevet

Jeg har IKM 2-3 september.. håper det blir mange possitive tesster denne månen.... x krysser fingre..

jeg har sinnsykkt ømme bryster og tappen er lukket og trøtt.. får håpe det ikke bare er innbilt graviditet.. he he

----- lykke til jenter-------

Skrevet

da har vi ikm likt vi da trollemor

Skrevet

Har på lørdag. Får snart graviditetstest i posten og da klarer jeg sikkert ikke å vente så lenge m å teste...

Skrevet

Har ikm i dag.... pleier å komme på dagen. Spennende:) kjenner ikke noe til TR enda:) håpe håpe!!!!!!!!!

Skrevet

Spennendeee! Skal du teste idag? *krysserfingrene!*

Skrevet

Har ikke kjøpt noen test,denne gangen. skal snart på jobb. men vist ikke tr kommer i dag så blir d en tur på apoteket i morgen... håpe håpe:) Føler jeg har mange symptomer... men sikkert fordi jeg sitter å kjenner etter, men lov å håpe da:) x fingrene:)

Skrevet

Jeg har på lørdag (kanskje søndag), men har hatt pms/murringer i over ei uke nå. Ingen spire på meg denne mnd dessverre. Bedre lykke dere andre:-)

Skrevet

Har ikm søndag 3. Skal se om jeg klarer å vente helt til mandag med å teste (hvis det er noe vits i, da...)

Er ferdig med de verste murringene og hormonhumøret jeg hadde rundt og etter el, har ikke begynt med noe pms enda så kanskje det er håp...

Skrevet

Har ikm 30/31..

Ønsker alle sammen lykke til :o)

Skrevet

Jeg har IKM idag, men ingen TR........MEN testet og den var negativ.......er så lei!!!!!!

Skrevet

Jeg har IKM på onsdag, testet negativ i dag og tar det som et resultat. Så da er det bare å vente på den teite tanta!!

Skrevet

*rekker opp hånda*

jeg har ikm 30.08-03.09(ustabil syklus kan man si.....)

er sååååå spent jeg nå,har egentlig ingen symtomer men i dag ble jeg litt kvalm.det som er kjipt er at jeg tror jeg er gravid hver gang mensen skal komme-samme symtomer...blææææ.....

utrolig frustrerende å ha det sånn altså!!!!

Skrevet

Har ikm til helga, og det føles som en evighet til!

Har selvfølgelig masse symptomer, men innbiller meg sikkert alle sammen! :P

I begynnelsen av denne PP'en hadde jeg en sterk følelse av at denne gangen klaffer det! Men nå har den følelsen forsvunnet.

Skrevet

Jeg hadde ikm i går, fortsatt ikke sett noe til tanten, håper hun holder seg borte. kommer den ikke i dag så tester jeg i morgen. håpe håpe:)

Skrevet

Hadde ikm i går,men ingen tante rød enda=) har masse symptomer,men alle tester er negativ=( Krysser fingrene for alle=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...