Gå til innhold

Jeg verker etter å booke jordmor!

Anbefalte innlegg

Men jeg har såvidt begynt - graviditetstesten var positiv igår...

Tanken på at min kjære jordmor skal finne på noe annet i mai er jo helt grusom. Tenk hvis hun finner på å studere noe, og har fullt opp med eksamner? Eller kanskje hun bestiller sydentur? Eller enda verre kanskje hun bestemmer seg for å begynne å jobbe på sykehuset. Nei, jeg må nok bare få ringt, tror dere ikke?

(Ellers håper jeg vi får HYGGELIG liv i denne debatten de neste månedene)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6098754-jeg-verker-etter-%C3%A5-booke-jordmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Vel, det er en grunn til at vi ikke ringer jordmor FOR tidlig.. Jeg mistet nemlig mitt lille gull i helga. Samtidig skulle jeg gjerne ha hatt en jordmor å ringe til mens det sto på som verst.

Jeg kommer sikkert til å være litt tilstede her likevel - er jo blitt vant til å sjekke debattene. Håper jo på at jeg er i gang igjen snart.

Det var det.

Nå ble ordene fattige, Anjo. Jeg føler virkelig med deg. Det er så fryktelig trist når det går galt. Du har vært en kjempestøtte her inne og jeg håper virkelig at du snart er på gang igjen og at alt går bra da. Håper du har noen du kan dele og bearbeide sorgen din med og at du holder oss oppdaterte om du føler for det. Mange varme tanker fra Skåne

Annonse

Så godt at du fortsatt er her Anjo! Jeg tenker masse på deg selvom jeg ikke kjenner deg engang. Krysser fingrene for at du kommer deg fort over sorgen, selvom jeg vet at det kan ta lang tid. Ta ekstra godt vare på deg selv nå! Håper andre rundt deg også gjør det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...