Gå til innhold

må bare få ut litt tanker her idag

Anbefalte innlegg

uff ikm 3 sept, sitter her med oppblåst mage kalm å hormonell, sikkert for at ikm er rundt hjørnet.

er i pause mnd på pergo nå, 26 sept skal jeg ha lap på drammen sykehus gruer meg, hadde håpet på en spire før det jeg.

de siste gangene jeg har fått mensen nå har det klikket helt for meg her, bare ligger å gråter å gråter hele tiden i nesten 1 uke så er det el tider så da får jeg jo et håp igjen

er så lei av å prøve, er så lei av å håpe, er lei av at kroppen lurer meg hver mnd med disse symtomene som gjør at jeg tror jeg har en spire i maven min.

takk for at du leste, var godt å få ut litt.

skulle vel egentlig byttet nick til hormonella om dagen jeg nå

klemmer

Fortsetter under...

Du trenger ikke kvi deg til lap, jeg tok det i jannuar pga pcos, dt var ikke vondt og det synes knapt nok i ettertid, en liten strelk i navlen er aldt jeg har igjenn.

pga sykehus skrekk fikk jeg en pille da jeg kom inn om morgenen før ingrepet, ble likegyldig og trøtt av den, ca 1 time etter bar det ned i operasjons rommet der fikk jeg narkose intervenøst, husker de satt den inn også var jeg i lampeland, ble sur da de vekte meg etter operasjonen, måtte ligge noen timer på overvåkning, var da så slapp at jeg stortsett bare såv, reiste hjem samme dag (4 timers tur), var litt ømm på magen noen dager og sykemeldt ca 1 uke.

lånte lydbok vendens skygge, kjempe lang og spennende perfekt underholdning når man må slappe av!

Siden jeg har pcos fjernet de noen cyster på eggstokken, 2 mnd etter testet jeg positivt, den lille spiren reiste igjenn, men rett etter kom en ny og jeg er i dag 23 uker på vei.

Lykke til!!!

Du snupp! Hvor lenge måtte du vente på å få time til lap? Gyn min sendte inn søknad i juni, og jeg fikk brev ikke så lenge etter at jeg er i systemet, og at det vil skje innen 6 mnd. Har ikke fått noen time. Går derfor og venter og venter. Hadde vært så greit og vite når. Tenkte jeg skulle ringe i morgen og mase litt...

hei hei jeg fikk time med engang, men det kan jo være for at vi er under utredning på sykehuset.

var jo legen på sykehuset som sendte henvisning til den avd.

håper du snart får time da.

klemmer fra meg

Annonse

Man blir gal av å vente og ikke vite noe ihvertfall. Siden du ikke venta så lenge så kanskje det ikke er så lang ventetid. Skal på samme sykehus som deg. Hørte Maddemor hadde fått beskjed om at hun måtte være i en viss periode i syklusen når hun skulle inn til lap. Har du fått beskjed om det? Jeg har så uregelmessig syklus at det håper jeg ikke. Tanta er her nå, men vet aldri når hun er tilbake igjen.

Jeg finner ikke igjen brevet jeg fikk i sommer, så jeg husker ikke hvem som står som ansvarlig, men tror du ikke det bare er å ringe til kvinneklinikken for å mase? Eller er det en annen avdeling?

jo det må være bestemte dager i syklusen, men det gir du jo bare beskjed om du får et skjema i posten som du må fylle ut, drammen har lang vente tid vi ventet 7 mnd på å komme inn der.

så en må smøre seg med tolmodighet.

har du ikke fått brev innen de 6 mnd de hadde forventet vente tid må du ringe de å høre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...