Gå til innhold

Kjedelig, der kom tanta...

Anbefalte innlegg

Hadde alle symtomer på at det var en liten på vei. Metall smak i munnen, puppene ble større & ømme, trøtt, mat lei, kvalm ved tanken på alkohol eller "fest/kose meg røyken"..... Men neida, ikke vår tur denne mnd. Kan disse symtomene ha kommet fordi egget var befruktet, men at det ikke festet seg ?? Hvorfor kom metall smaken?? Følt meg gravid de siste dagene, men når jeg våknet i dag kjente jeg at tanta var på vei... IKM skulle vært til onsdag, men kom i dag mandag..

Ja ja da er det bare å krysse fingrene for neste mnd. Har en herlig jente på snart 2,5 år, og vi ønsker oss en liten til. Har bare prøvd skikkelig de siste 3 mnd, med pute under rumpa & EL tester osv..

Vet at mannen min også vil bli skuffet denne gangen, han ønsker seg også veldig en til... Vi får bare fortsette med sexen, så sitter den nok etterhvert. Godt å ha dere her inne jenter, og lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6098601-kjedelig-der-kom-tanta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk også TR idag, 1-2 dager før forventet. Så nå gikk jeg inn i min 6pp.. Holder snart ikke ut denne prøvinga lenger, hver pp er så laaaaang!

Du må ha lykke til i ny pp du også, vi får gyve på med ny frisk når EL dukker opp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...