paula28 Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Av alle fødselshistorier, så virker det som om de fleste fødsler starter om natten? Jeg har fått for meg at dette er regelen jeg nå, så jeg er like skuffa hver morgen over at " det ikke ble noe action i natt heller... Kanskje neste natt?".. Noen her som har blitt overrasket på dagtid? (så jeg kan leve i håpet om dagene også, hehe :-)) Har mange og sterke kynnere, magen har sunket godt ned, det presser og "henger", men ellers så er det ikke mye som tyder på fødsel i nærmeste framtid. Jeg går i 40. uke nå, så jeg har vel lov å være litt lei ;-) Lengter etter babyen vår!!
Rut Bram Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 kanskje ofte, men ikke hos alle hos meg startet riene i firetiden på ettermiddagen. var av og på i to døgn før jenta kom ut..
RundLurt? Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Har en fødsel på natta og en som startet på mårran, så gi ikke opp håpet du. Har to svigerinner som også har født midt på dagen:-) Når har du termin? er i uke 39+0 i dag selv og er også lei:-)
paula28 Skrevet 28. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2006 Har termin 3. september :-) Satser på at ting skjer snart, og heldigvis er to uker på ovetid maksimium, så da er det ikke så lenge til jeg er mamma uansett :-)
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Min starta 7.30 om morran den...vannet sa "splætt" rett i do og plutselig var riene der. Kjente ingenting før den tid:o) Lykke til!! Snart er bebisen her:o)
Gjest Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 Vannet mitt gikk i sjutida om kvelden... Ble igangsatt rundt elleve kvelden etter.
MammatilE&E+2MA+julibaby? Skrevet 28. august 2006 #7 Skrevet 28. august 2006 våknet kl 09.30 en søndag morgen og da gikk vannet, og en halvtime senere var riene så sterke at vi dro på føden. kl 16 ble Elias født. Hadde gått med 3 cm åpning en uke ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå