Gå til innhold

September: Det erklæres med dette KRIG!!!!


Stratos med 3 barn

Anbefalte innlegg

Vi har kvesset og kroet våre klør, slipt våre sabler, ladd våre våpen og splittet våre brannseil (?) og er med dette klare til kamp!!!!

 

Vi vil hjemsøke samtlige fødeavdelinger i hele landet, der dere Snikere føder! Vi sitte der, lengst oppe i høyre hjørne og vi har utstyrt oss med masse sjokolade! Vi vil spise og kose oss og "plage" dere og det vil bli tildelt stilkarakterer og terningkast. Og vi har god tid......! Samtlige har permisjon, men enda ingen baby.... :(

 

Så herved rådes dere september skrepper til å utstyre dere med propper og legge dere ned straks dere skulle kjenne antydning til fødsel! Sett inn proppen, knyt igjen bena og slipp frem oss som rettmessig skal gå forran dere i køen!

 

Augustklubben utfordrere dere herved til KRIG!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe,ja det kan du tro det!!!! nå nei,her skal vi kjøre forbi dere i tempo ala scanke.....proppene er forlengst kasta,å vi legger oss slett ikke ned!

august er en fin tid å føde på,har du ikke skjønt det da? =0)

nei,du får pent vente til september du...blæh..!!

å hvordan i svarte skal man klare å knyte bena mener du???

 

bare krig du,vi slipper deg ikke forbi uansett.hehehehe

takk for "krigen" =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på sykehuset nå nettopp siden vannet gikk i morges: så ingen ting til hverken sabler eller andre skumle ting på fødestuen. Har dere ikke rukket å mobilisere i Trondheim enda kanskje ? ;-)

Siden det ser ut som om det blir baby på oss idag så skal du heller få litt fødestøv av meg:

************************************************************************

 

Sånn ja, da tenker jeg det blir fødsel på alle august-damer i løpet av de nærmeste dagene.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har allerede kommet :o) så jeg slapp unna krigen.. hehe, kanskje den startet pga meg :o) hehe.. sender dere det fødestøvet jeg selv ikke brukte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se dere har litt humor :o) Hehehe - vi har hatt noen teorier inne på agustklubben om hvorvidt dere var overhormonelle og ville bli sinna eller om dere ville ta det med et smil :o) Men vi fant vel ut at dere umulig kunne være værre enn oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...