Gå til innhold

Hva er galt med mannfolk???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvis noen kan gjøre meg klokere ang det motsatte kjønn så hadde jeg vært takknemlig.

I mai skjedde det en episode som vi begynte å krangle om i går kveld. Han var på et utested og jeg kom dit, jeg var nyforelsket og ville se ham. Men han ble flau over meg overfor kameratene sine pga et skjørt jeg hadde på meg. Jeg merket at han oppførte seg annerledes, og etter litt gikk han mot utgangen men stoppet like ved. Jeg kjente ingen der så jeg fulgte etter ham for å spørre hva som var galt. Da følte jeg at han overså meg helt. Det satt en annen fyr ved meg som så hvordan stemningen var og spurte meg om alt var ok. Jeg snakket litt med ham, og etter noen minutter så ser kjæresten min surt på meg og går til baren.

Jeg blir skikkelig skuffet og lei meg så jeg går ut av det stedet. Etterpå vil han ikke snakke med meg men forteller meg noen dager senere hvordan jeg flørtet med han andre og så ut som en hore.

Så, igår kveld drar han opp denne hendelsen igjen og blir illsint, natten har vært lang og tung.

Han fikk meg til å føle meg som en dritt men jeg var bare skuffet fordi han så helt forknytt ut når jeg kom og jeg ble usikker.

Nå vil han ikke ha meg med ut og etter å ha vært sammen i 6mnd nå har jeg enda ikke fått møte kameratene hans, og han bare klager på mine venninner. Sier de er felleshorer, søppel, gale i hodet osv

Jeg skjønner ikke noen ting fordi vi er aldri ute på byen men siden vi har barn så er vi hjemme og finner på andre ting.

What to do????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld, men jeg snakker gjerne rett fra levra. Og det skal jeg gjøre denne gangen også. DUMP THE LOSER!!!! jeg skjønner selvsagt at det er lettere sagt enn gjort. men slik jeg forstår situasjonen her, så har ikke du det bra. hadde mannen min snakket slik om mine venner, ja da hadde han fått seg en oppunder øret så det hadde svidd skikkelig. du sier at dere har barn? er det deres felles?? du sier også at dere har vært sammen i 6 mnd!

dette mannebenet høres ut for meg som om han er ekstremt eiesyk og sjalu. og jeg tviler sterkt på at dette blir ett godt forhold.

DU FORTJENER BEDRE.

Håper du ikke fant svaret mitt støtende på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 barn fra tidligere forhold og mange av venninnene mine er også mødre.

At han er sjalu og eiesyk er nok en bra forklaring på ham men jeg kan også forstå at han er det pga min fortid som en veldig utagerende person. Jeg trenger en person som kan stramme tøylene litt. Men jeg synes det blir litt for stramt enkelte ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

en slik situasjon er aldri enkel å komme bort i. Jeg vil anbefale deg, sitte deg ned. Finne ut av hvordan DU ønsker å ha forholdet ditt.

 

Når dette er gjort, finner du ut hvordan forholdet ditt er i dag. Se hvor mangen punkter du kan krysse av. Tilfredstiller ikke avkryssingen din med store deler av forventningene er det på tide og ta den tunge samtalen.

 

Fortelle hvordan du har det og hvordan du ser at et forhold skal være. hvis det ikke er mulighet til å oppnå noe som helst som tilfredstiller deg som person, må man dessverre ta det tunge valget (jeg har gjort det) og i etterkant traff jeg den herligste mannen som jeg er forlovet med og skal ha barn sammen med.

 

har dere barn sammen?, I så fall bør du skaffe deg litt hjelp hvis du velger å gå ut av forholdet.

 

Jeg personlig ville aldri ha godtatt og blitt behandlet på en slik måte. tenk på framtiden sammen, er det noe du vil satse på, når forholdet har utviklet seg til dette kun etter 6 mnd som jeg har forstått.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også si at jeg har en sånn fortid. Mannen min vet det. Han holder meg i ørene, men ikke på den måten din gjør det. Jeg syns seriøst ikke du skal finne deg i dette. Det er litt vanskelig å forklare hvorfor akkuratt her, men gjør deg selv en stoor tjeneste og få han ut. Du klarer garantert å finne en annen som respekterer deg mer og behandler deg slik du forjener å bli behandlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv parterapi, der kan dere få hjelp:) Ta kontakt med familievernkontoret på ditt hjemsted. Må si at jeg anbefaler å prøve det, det hjalp i alle fall for oss:) (og vi hadde STORE problemer)

 

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle analysert ham vil jeg si at han er usikker, redd for andres meninger, skjer det noe så er det din egen feil, veldig dømmende til andre og en kald skulder når noe ikke passer ham.

Jeg tror han oppfører seg slik så han kan få kontroll på meg men jeg ingenting å kontrollere, jeg trenger bare en snill kjæreste som viser at jeg betyr mye for ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk nevnt dette for ham fordi han har problemer med sin egen og min fortid. Det er mye mulig han også er redd for å bli såret så derfor sårer han meg istedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva m jeg skal si. Men du har jo fått noen synspunkter her. Så resten er opp til deg. Men venter spent på å få høre hva du velger å gjøre...

I alle tilfeller.. Masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal være helt ærlig jeg også:

jeg hadde ALDRI akseptert en slik oppførsel, min kjæreste har aldri oppført seg slikt!!! du må begynne å sette litt grenser for han, over hva du kan akseptere osv...

Kjenner et par (som vi kjenner meget godt) som har hatt akkurat de samme problemene... bare at her var det han som hadde de problemene som du har!! Han er svært fortivlet, og vil mest sannsynligvis å dumpe henne(enda de bor sammen), men de har mange andre problemer også...

 

lykke til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et lite problem til....SEX!

Jeg elsker å ha sex med ham, men så sa han noe som fikk meg til å føle meg som et null og en uerfaren unge.

Sitat fra sms: Du må ikke tro du er den eneste jeg har hatt sex med, mange bedre enn deg, Vårt sexliv fungerer ikke for meg så jeg vet ikke om forholdet kan fortsette fordi dette er viktig for meg....

 

La meg si det slik: JEG HAR ALDRI FÅTT NOEN KLAGER FØR! Jeg er med på det som skjer og tar han gjerne hardt om han måtte ønske. Det høres ikke ut som han har det så ille når vi har sex, og han tar på meg hele dagen.

Men denne sms`en gjorde at jeg ikke klarte å få orgasme på 1,5mnd og ble redd for å ha sex med ham fordi jeg hadde prestasjonsangst.

Han har sniffet en del kokain før og har hatt flere 3kanter under denne tiden. Jeg er ikke den som er så glad i å dele kjæresten min med noen så dette ha også vært et problem for meg i tankene mine. -og man vet hvordan fantasien kan løpe avgårde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå ble jeg ihvertfall overbevist. Det er bare å hive han på hue og ræva ut. Og det skulle du ha gjort den dagen den meldingen kom. Dritt som det her kan du ikke finne deg i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg bare råder til å:

dump idioten!!!!

du fortjener mye bedre enn han der... Jeg lover deg, du kommer til å bli plaget hele livet hvis du fortsetter sammen med han... Han er også typen som uten å blunke kunne vært utro..

ønsker du å utsette deg selv for noe sånt? Hva får deg til å fortsatt være sammen med han? OK: du er glad i han, men all denne drittkastninga veier ikke det imot denne følelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker ikke ha det slik og jeg vet han har vært utro før da han var sammen sin x. Når jeg leser det jeg skriver blir jeg skremt over hva han faktisk gjør mot meg. Men det som gjør at jeg fortsetter dette er at jeg tror dette er et selvforsvar: han føler seg sårbar, og lar det gå utover meg + at han har veldig liten selvtillit.

Uff, jeg blir så sliten av dette....jeg vil bare ha det fint med ham, vil ikke krangle slik som dette ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at han ikke kommer til å sniffe kokain igjen, han er ute av det miljøet nå så det bekymrer meg ikke.

Jeg blir veldig frustrert inni hodet mitt fordi jeg vil si at nok er nok, men jeg er livredd for å miste ham fordi han er en fantastisk kjæreste til tider også. Han har hjulpet meg igjennom en tid med angst og depresjoner, men det skal ikke så mye til før jeg ligger på gulvet og får angstanfall pga ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Etter mere jeg leser hva du forteller, er dette tydligvis noe du ikke ønsker deg.

 

Kjærlighet gjør blind, slutt å unnskyld han. Han gjør dette for at du skal få dårlig selvtilitt.

 

vet det ikke er enkelt, men det finnes mangen andre menn i dette landet som oppfører seg på en bedre måte enn det han gjør. Og mangen av dem er singel.

 

I følge det su skriver selv, blir du overrasket over hva du selv skriver. Du ønsker ikke å ha det slik. Ta det opp med ham, det er tydligvis en del ing dere må bli ferdig med for at dere evt skal kunne få et godt forhold, eller finner ut at dere ikke passer sammen.

 

Men det er et tungt skritt å ta dette opp. Man prøver å ungå dette i det lengste, men ting blir bare verre og vanskeligere å ta opp. Jeg har lært en ting fra mine forhold, ta det opp med en gang hvis det skulle være noe. Over tid blir kommuniksjonen i forholdet mye bedre. Men da er det viktig at begge takler det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde jeg kvittet meg med! Blir ikke overrasket om han lider av noen psykiske greier og da kan jeg ikke annet enn å advare: Du får han ikke bedre. Han trenger profesjonell hjelp og må innse selv at han har et problem først.

Tro meg! Jeg har hatt tre år med en slik en og han plager fremdeles alle damer han er sammen med med slike ting som du beskriver (og gjorde det før jeg traff han også). Nå er det over ti år siden jeg ble sammen med han og han nærmer seg fort 40!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi traff hverandre var han stille og sa nesten ikke noe. Jeg plapret ivei om alt mellom himmel og jord. Han snakker mere nå, og vi ler masse sammen. Jeg ser på ham og føler meg lykkelig, men så smeller det. Det kan komme plutselig, over hva som helst. Han skjeller meg ut og blir kald mot meg igjen. Jeg står der som et spørsmålstegn og skjønner ikke hva som utløste det. Men i hans øyne burdte jeg HVERTFALL skjønne hva som skjedde....hmmm jeg blir ikke klok på kjæresten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er straks 36år, og ja han har nok en del psykiske plager. Jeg har spurt om han vil være med meg til min psykolog så vi kan jobbe med dette sammen, men da går han i forsvar og sier at jeg må slutte med det psyko greiene mine. Jeg vil jo bare hjelpe han til å få det bedre inni seg selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han forteller meg mange ganger hvor mye han elsker meg fordi han merker jeg er der for ham og han vet han blir elsket tilbake. Han nevner innimellom at han vet hvor vanskelig han er til tider, men ikke vet hvorfor han gjør det.

Ikke faen om jeg vet heller hvorfor han gjør slikt mot meg når han vet hvor godt han kan få det i fremtiden sammen med meg. Men jeg håper han vet at når jeg først velger å gå ifra ham, da er det ingen vei tilbake. Det tror jeg ikke han gjør....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her høres ut som en vaskeekte psykopat!!!

Hvis han hisser seg opp over ting som bare han forstår for deretter å si hvor mye han elsker deg..?!? Han manipulerer deg trill rundt!!!

Det er det psykopater gjør... Kvitt deg med han før det er for sent!!!!

Virker som han prøver å slå ned på din selvtillitt slik at du tilslutt tror at det bare er han som vil ha deg.. Det er IKKE tilfelle, uansett, psykopat eller ei, problemer har han ihvertfall og det er ikke din oppgave å fikse de! Kom deg vekk og finn deg en ordentlig mann som er både du og barna er trygg med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...