Gå til innhold

Noen som har opplevd dette??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mensen var 5dager forsinket. Fikk den på fradag. Blødde ikke på lørdag, men blødde igjen i går, og i dag blør jeg ikke. Alt dette kan jo være fordi jeg sluttet på pilla forrige mnd.. Noen som har opplevd noe lignende og likevell vært gravid?

Tenkte jeg skulle ta en test i dag da men. Syntes dette er litt rart..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

ta en test se, mensen og blødinger i forbindelse med svangerskap utarter seg helt forskjellig. Er selv gravid og sliter litt med blødinger. Blør litt hver dag, løper ofte på do så det kommer bare litt blod på papiret. jeg begynte å blø i uke 4 og 4 dager på vei.

 

har ært hos legen og fått det forklart at det er 94% sansynlighet at alt går bra siden jeg ikke har smerter i underlivet og det kommer friskt blod.

 

Ta en graviditetstest, forsetter du med slike blødinger lenger enn en uke, kan de være lurt å ta kontakt med lege for sikkerhetens skyld.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar..

Kom like mye blod som vanlig menstrasjon første dagen jeg blødde.

Syntas dette er litt rart. Blødde bare litt i går, og ikke noe i dag, foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei!

en test koster mellom 80-100 kr på apoteket. De sies på disse sidene at cb er den folket stoler mest på.

 

 

Lykke til i kveld, anbefaler deg å teste etter at du ikke har vært på do i 4 timer og drukket lite i time før, slik at du evt. har en høy nok konsentrasjon av hormonet til at testen slår ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...