MissDolly-tobarnsmor Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Huff er sååå lei meg....tok en CB og den ser helt negativ ut...Kan det være noen sjans for at det er for tidlig? Angrer jo på at jeg testet, for nå bare gruuuer jeg meg til å ta en ny på onsdag......... Huff, er såå trist......har ikke ord...
elly belly Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Huff, villbass... Ikke ta sorgene på forskudd riktig enda, men vent i 3 dager til.
MissDolly-tobarnsmor Skrevet 28. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2006 Jeg mener rugedag 12..................... Takk for det, men vanskelig å la være...........
elly belly Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Jeg skjønner. Jeg tok en CB selv på dag 11. Jeg fikk positivt, men vet at jeg også denne runden kommer til å smygtitte litt selv om jeg vet sjansen for at det kan være for tidlig til å gi sikkert svar. Er vel bare sånn vi kvinner er. ;-) Vet det er vanskelig, men prøv!
finetine Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Her kommer en oppmuntringsmelding:). Det var sikkert altfor tidlig, er små marginer som gjør at det vipper den ene eller den andre veien så tidlig i prosessen vet du. Men skjønner godt at du ikke klarte å vente! Skal du ta blodprøve også eller bare CB? Sender en tidsmaskin til deg så ventetiden til onsdag ikke blir så lang. Klem
Ann-ch. Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 Ikke ta sorgene på forskudd Villbass. Litt tidlig å teste. Og hvis mensen ikke har vist seg ennå er det alltid håp! Krysser fingrene for deg og ønsker deg lykke til. Klem
*Lenn* :-)) Skrevet 28. august 2006 #7 Skrevet 28. august 2006 Det kan være for tidlig ) Jeg tok test på rugedag 13 som var negativ, og en ny test på dag 15 som var positiv...... Så hold motet oppe litt til............. )
MissDolly-tobarnsmor Skrevet 28. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. august 2006 tusen takk for svar:-) Har fått litt håpet tilbake......:-) hvertfall bestemt meg for ikke å ta sorgene på forskudd! Har bare tenkt å ta en test til på onsdag for så å ringe inn resultatet...hvis den er negativ så tar de kanskje blodprøve da? Hvertfall så lenge mensen ikke har dukket opp?? Jeg vet egentlig ikke.. Takk for tidsmanskiner og lykkeønskninger, det er godt:-) Håer tiden går fort frem til onsdag morgen:-) Klem fra en håpefull
Spira Skrevet 28. august 2006 #9 Skrevet 28. august 2006 Ikke gi opp håpet! Jeg har fått negativ test hjemme to ganger, for så å få positiv blodprøve. Det er fortsatt muligheter for deg! Lykke til og klem fra
Smilet:) Skrevet 28. august 2006 #10 Skrevet 28. august 2006 Vil bare få si lykke til, og håper det blir positivt svar om noen dagar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rolin Skrevet 28. august 2006 #11 Skrevet 28. august 2006 Huff så trist...Det har jeg opplevd to ganger tidligere så skjønner følelsen veldig godt! Men så lenge mensen ikke er kommer er det håp, og håp må man ha helt til det motsatte er bevist:) Trøsteklem, ikke gi opp riktig enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå