Gå til innhold

Tatt en "mensana light"...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

FLOTT!!

Flink du er!!! BÅDE yoga og tur! Slett ikke verst, snuppa!

Jeg må gå i mark og på fjell, jeg... Asfaltturer er rene drepen for ryggen min... Får kynnere jeg også, ikke hver dag, men innimellom.. jeg går oppover så fort jeg bare kan slik at jeg får holde høy puls lengst mulig.. Takler en kynner i ny og ne..

Da vi var på Gaustadtoppen for noen uker siden fikk jeg seriøst vonde kynnere, så hvis det er slik dere har det, så skjønner jeg godt at dere holder dere unna fjelltopper..

Var ganske deilig i dag tidlig kl. kvart på ni når jeg stod på toppen i piskende regn og så ut mot tåkehavet! - og SÅ deilig å komme hjem til dusjen!

Flinke Popkind som holder på å bli en skikkelig spreking :-))

Skulle virkelig ønske at jeg orka å være sprek... Jeg puster og peser som en gal bare jeg går opp en trapp, så jeg må spare på kreftene så mye som mulig...

Men jeg er litt lur da, for hver gang jeg på på toiletten på jobb så velger jeg den doen som er flest trapper å gå til... Så jeg får litt toalett-trim ;)

Dotrim er myyye bedre enn ingen trim!!

- og belive me: jeg puster som en gal når jeg går oppover fjellet..

Men pusting og pesing trenger ikke ha betydning for kondisjonen. - det er hvor fort du _slutter_ å pese som viser kondisjonen din, altså farten pulsen din går nedover på.. (herregud, for en dårlig setning!)

Altså: slutter du fort å pese = pulsen går fort ned = god kondis

- og omvendt.

:-))

Trimmen min for tiden går ut på å tråle baby butikkene.

Har kortet en del ned på handle listen da :o)

Pga bl så blir det nok bare med de "turene". Er liksom ikke det samme om jeg skulle bli sengeliggende på slutten og mannen min må ut å kjøpe inn ting. Kjekkest å handle selv :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...