Gå til innhold

Hvilken dag skal man starte å ha sex?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns man heller skal ha sex hver dag for da har man prøvd så godt man kan hvertfall uten å tenke på at uff kansje el var de 2 dagene jeg ikke hadde sex og sånn...folk har el så forskjellig,er lixom ikke fast på hver 14 dag heller og mange jeg kjenner har faktisk blitt befruktet de dagene de ikke regnet med å bli det på... er nok ikke vits å følge noen timeplan på det,bare ha sex og kos dere mye istedenfor at det blir så "til punkt og prikke"

Selvsagt skal man ha sex når man ønsker det, og selvsagt er det ideelt å ha sex hver dag. Men om mannen ikke har så mye sæd anbefaler jo legene annenhver dag. I tillegg må jeg innrømme at jeg ikke har lyst hver dag. Kommer sent hjem fra jobb, sliten, syk etc. etc. Så derfor lurer jeg da på om jeg når jeg har 27 dagers syklus skal starte 1 dag før - eller er det ikke slik det funker?

jeg forstår man ikek har lyst etter en lang dag på jobb og ikek i form.

jeg vet ikke helt, men med 27 dager syklus har du jo EL dag 13 og slik jeg forstår det ¨så er det best et par dager før, men med dårlig sædkvalitet vet jeg ikke egentlig. men om det er dagen før og du gjør så den blir der inne lengst mulig kansje?

men jeg vet ikke helt svar på det.

lykke til iallefall :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...