klar for 3? Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Jeg holdt på å besvime på bussen på vei til jobb i dag. Mens jeg satt!! Jeg begynte å puste tungt, svette, det prikket for øynene og jeg mistet fargesynet. Hadde bare lyst til å reise meg fra bussen og styrte ut i friluft, men var helt overbevist om at jeg ville ha segnet om før jeg kom så langt. Har noen her opplevd lignende? Er dette normalt, eller bør jeg ringe legen? 31 uker nå.
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 synes du skal ringe legen! Mange får blodtrykksfall i svangerskapet, eller så har du kanskje lave jerndepoter! Ta heller en tlf og få sjekket enn å bekymre deg!!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Jepp...jeg opplevde akkurat det der. Sjekk jernnivået ditt.
Rut Bram Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 det høres ut som blodtrykksfall, ja. veldig mange opplever det i svangerskapet. selv får jeg det av og til ellers også - særlig hvis jeg er litt stresset. det er ikke farlig, men kanskje du skulle snakket med jordmor/lege om dette - særlig hvis det gjentar seg. det "værste" som kan skje er at du besvimer. kanskje trenger du jern for å unngå svimmelheten. ellers, pass på å ta det rolig! ikke anstreng deg for mye, gå sakte og sett deg rett ned hvis du kjenner flere slike "anfall".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå