GoldenGirl 19.09.06 Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Jeg lurer på om man merker det veldig godt når magen synker? Har 3 uker igjen til termin, men føler ikke at det er lettere å puste eller at magen har sunket...
komplett familie Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 For ca 2 uker siden sa jm til meg at magen min hadde sunket, men jeg hadde ikke lagt merke til det selv. Har nå 11 dager til termin og merker at magen har forandret seg. Har den ikke oppunder puppene lenger (hihi). Ser det spesielt godt når jeg sitter rett opp og ned. Men tror dette er veldig individuelt.
KlemC 3småUnder3år Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 LA ikke merke til det selv først men nå ser jeg det selv.. Har luft under puppene og det er en stund siden...
mammatina6sept Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 heisann..du merker d godt hvis du har følt at magen har vært som en støtte til brystene eller at ungen ikke lenger presser i ribbebeina. å magen får eg annen form..min har blitt mer firkantet og har samlet seg på midten på en måte:)jeg merket d godt når min mage hadde sunket for jeg fikk liksom puste litt bedre +at hun ikke lenge presset/sparket meg i ribbebeina...å d va flere familiemedlemmer som sa de så at magen hadde sunket,men da så jeg d ikke så godt selv... du merker d ikke helt med en gang men du kommer nok til å kjenne forskjellen snart:) lykke til...
GoldenGirl 19.09.06 Skrevet 28. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2006 Jeg føler at den har sunket litt, men ikke mye for jeg sliter skikkelig med å trekke pusten om dagen. Kjenner at jeg forsattt er noe øm i ribbeina også. Satser på at den synker snart for jeg trenger litt luft ned i lungene mine! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå