Gjest Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 I dag er jeg altså så sint og irritabel!! gutten vår på halvannet år våknet TIDLIG! i dag, og jeg hadde nesten ikke sovet i det hele tatt denne natta. Mannen min er fullstendig klar over at jeg sover dårlig, og i og med at babyen kan kommer når som helst nå trenger jeg all den oppladinga jeg kan få.. Og det er han så enig i... Men nei da.. I morest snudde han bare ryggen til og sukket og uffet seg... ARGH!! Jeg ble så sint!! Sto opp og smelte med dørene og gikk inn på stua med gutten. Han var jo selvsagt overlykkelig da jeg satte meg ned og lekte med biler. Mannen låg og kosa seg i to timer til, før han sto opp. Da står han spørrende i døra og lurte på om jeg hadde sovet dårlig i natt.. Og det vet han så inderlig godt at jeg har den hele siste måneden. Nei vet du hva... Mannfolk altså.. De er så vannvitti tett i pappen av og til!!! Virker som alt jeg sier går rett gjennom ingenting i hodet hans.... Åååååå.... Ble så sint altså... Måtte bare få det ut... Overhormonell som jeg er.. Er selvsagt fryktelig gla i han da... Idioten min...
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Noen ganger vet jeg ikke om de er klar over hva de gjør....eller om de rett og slett gir blaffen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå