Gjest Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Er det noen stillinger som er bedre enn andre? Min kjære liker meg best på toppen mot slutten (knis) Føles som alt bare renner ut igjen når jeg flytter på meg etterpå. Kommer det som skal frem frem, selv om det renner ut igjen? Håper noen kan svare meg :-) Er ikke helt inne på detta.
Serial mom Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Fy søren,du bør skjemmes som kommer med et sånt dumt spørsmål,asså! He-he,tuller med deg nå,men den tok du vel?!? ;-D Det renner definitivt ut litt om du avslutter det hele på topp,men antagelig når noe frem,men ville ikke tatt den sjansen, jeg! Vi gjør det sånn at når det er EL-tider,så avslutter vi det på en litt mer gunstig måte,og de gangene vi vet sjansen ikke finnes der,så finner vi på andre ting! Er bra å variere,ellers blir det jo litt kjedelig!
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 rundt el tider, avslutter vi i misjonær, alt for å holde mest mulig inni ja... Så avslutter vi på andre måter etter el=))) Her skal vi ha hver en dråpe=)
<3 Mamma til 3 <3 Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Det sies at misjonær og "doggy" (bakfra) skal være de beste stillingene,men det viktigste er nok at han spruter inni deg uansett hvilken stilling. Alt blir jo ikke igjen i deg,så renner alltids ut,men innen det så har det sllerede kommet millionvis av dem i deg,så ikke tenk på det! Prøv å få han til å komme seg oppå deg før han tar den ut sånn at det ikke renner ut med den gang og da kan du legge noen puter under rompa og ligge en liten stund... Jeg er helt extrem sånn sett.hehe,jeg aker meg bort til veggen og setter beina oppeter veggen med 2 puter under rompa!ligger sånn en halv time.
Gjest Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Dere skjønner min sambo er alt for glad i den stillingen :-) Så ofte så ender det der når jeg havner på topp. hehe.. huffamej =) Han skal få streng beskjed om at dette er ulovlig under el-tider. Tusen takk for svar jenter! :-)
*We68* Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 har hørt at bakfra er best. om dere ligger på siden begge to og han ikke tar den ut før den er myk nesten igjen så hindrer han at det renner ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå