Gå til innhold

Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud måååååååååååååårning!!!


Circe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Strålende!! takk for det du :)

 

Har vært en fantastisk uke!! Og blir bare bedre og bedre ettersom tanken om graviditeten gror seg fast i tankene på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( sorry, ikke så gudd mårrning her asså. Nettopp pjuka gøtsa ut av meg. Vært på nattevakt, så føler meg liiite fresh kan du si. Skal nå finne senga og holde meg fast der og forhåpentligvis sooooooove litt.

 

Men eller vil jeg benytte anledningen til å ønske alle andre en riktig så fin fin dag! Må se det positive i det... har en spire i magen min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj og usj....

Men superbra at du klarer å finne ett lyspunkt meidt i all elendigheta da.... Løkke te!! =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe:)

 

Omstendighetene tatt i betraktning, så kan jeg vel si at den er ganske god;) Akkurat nå så gleder jeg meg over den bittelille murringen nederst i magen. Alle symptomer på at det er noe der som vokser, tas i mot med stooooooor takk!:)

 

Snart av gårde til skolen, men skulle heller ha blitt i sengen..noe trøtt kan man vel si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke sitte oppe hele natten vettu... hahaha...

Ha en fantastisk dag på skolen, snuppa. Snakkes sikkert når du kommer hjem en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TRØTT!!! Men ellers i godt humør, takk som spør!! :)

Det regner som bare tusan her, men trekker for gardinene på kontoret, fyrer opp ovnen og går å henter meg en kakao, så blir det vel koselig å være på jobb og... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..nei det var det da.. sov jo hundre ganger i løpet av dagen i går, så var litt vrient å få lagt seg.. også har den helvetes bikja til naboen holdt meg våken frem til 3 i natt!!!!!!!!!! Bare bjeffa og herja, noe som selvfølgelig medførte at min lille hund (som fikk høre det!) satte i det samme bjeffe koret utenfor soveromsdøra. Han skulle jo varsle meg om at her er det bråk.. Akkurat som om jeg ikke hørte det. Grrrr.. litt av en natt. Så nå sitter jeg her og vet ikke helt hvor jeg er i verden;) Blir nok en laaaaaaaaaaaang dag. men så lenge jeg kjenner det murrer i magen (skulle tro mensen var på vei) så er jeg blid jeg. det må jo tyde på at det skjer noe nedi der, og gyn tar feil.:) JEG velger i alle fall å tro det! HAHA:)

 

snakkes i kveld vennen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er super overbevist om at du har en liten inni der som vokser og gror, men som bare liker å leke gjemsel med Mamma for å skremme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morning å morning fru blom, men nå er jeg å oppe. kvart på 2, uff...hehe! er så utrooolig trøtt å sliten for tida. ingen energi what so ever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...