Gå til innhold

August: irritert over all medlidenhet...


Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07

Anbefalte innlegg

"Åh, det må være tungt for deg nå...!!?"

"Har babyen ikke kommet enda????"

"Har det skjedd noe enda..??"

" Stakkars deg, det må være tungt å gå med den magen?!"

 

Sms`ene og telefonene strømmer inn...HALLO??!! Jeg har nok med meg selv, idioter!!!!!!!!!!

 

Aargh....måtte bare avreagere litt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge over tiden går du? Jeg er 9 dager over termin i dag. Kan ikke love deg det, men det begynner å bli bedre nå for min del i alle fall. Var verst de første 4-5 dagene over termindatoen, da "alle" maste. Nå skjønner jeg at de ikke gidder mer...:-) Nå føler jeg meg i et "evighets-gravid-vakum", og klarer ikke å skille den ene dagen fra den andre. Legen sa til meg i dag; "du kan trøste deg med at det bare er 5 % som føder på termindatoen", hvorpå jeg den evigvarende, pessimisten sier; " ja, også er det like mange som føder FØR termin, som etter også da...." :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig..... De aller fleste må vel nå snart vite at babyn kommer når den kommer og ikke at den kommer noe fortere om folk maser - jeg har fortsatt 2 dager igjen til termin, men telefonen har ikke stått de siste to ukene - Er du der enda???? Godt at de bryr seg, men jeg også kunne tenke meg en baby før termin, men som sagt det kan jeg ikke gjøre noe med, blir jo bare deppa av alt mase.

Håper virkelig ikke jeg må gå 14 dager over tiden, er egentlig mer en nok ferdig nå. Jr. er sendt på leriskole så i dag hadde passet veldig bra å få denne babyn, men det er ingen tegn til noe fødsel her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 2 dager over! 2 dager før termin hadde bestemor ringt på mobilen, noe jeg gikk glipp av fordi jeg var hos Jm. Da gikk jungeltelegrafen i slekta gitt!!!

 

Plutselig hadde jeg halva slekta på telefon som mente at siden jeg ikke tok telefon så måtte jeg jo ligge på føden!!!

 

Makan.....kan ikke folk bare vente til jeg gir beskjed???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeeeeeeeeeeeilt enig!! D at ej går over terminen spela ingen rolle egentli,men når folk masa som dei jer så bli ej seriøst gal.Så he lagt inn en flott beskjed på telefonsvararen min,om at ej ikkje e innlagt på sjukehuse med noke baby enda,men ligg nok berre å sov eller slappa av.Men at dei kan legge ijen en beskjed,så ska ej nok ringe dei opp ijen:p (den he ej på på natta når tlf e av)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i ei bygd der alle kjenner hverandre, og det kan jeg si merkes nå! Så jeg tok noen dager fri nå og er hos kusinen min i byen.Gjett om det har fått i gang snakket når folk ser at bilen min er borte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Bor i ei lita bygd vi oxo.. (me foreldra mine,men vi tek over leiligheta vi he kjøpt i byen,i mårga:))

Og i bygdene så e d alltid prat!Orka ikkje gå på butikken meir,for gidd ikkje høre på mase t folk.Så muttern og min kjære fe maset i staden for mej;) Men ej fe d på tlf da!Grrr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...