Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 "Åh, det må være tungt for deg nå...!!?" "Har babyen ikke kommet enda????" "Har det skjedd noe enda..??" " Stakkars deg, det må være tungt å gå med den magen?!" Sms`ene og telefonene strømmer inn...HALLO??!! Jeg har nok med meg selv, idioter!!!!!!!!!! Aargh....måtte bare avreagere litt.....
Gjest Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 legg inn mobilsvar: jeg er hjemme,tenker ikke føde nå,eller noe annet som sitter...nei,jeg vet det er slitsomt det der.hører flere blir nedmaset.jeg slipper det.kun mamman min som spør,og det får hun lov til =0) tror jeg hadde hudflette enkelte hvis di hadde ringt å masa jeg.hehe
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 28. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2006 Oops....2 like innlegg...må være SKIKKELIG irritert....;o)
Gjest Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Er så enig!! " Går du her enda da?" " Sikker på at det ikke er tvillinger no da?" " Du er bra stor ja!" " Det må da være en unormalt stor baby du bærer på!" vet jo selv at jeg er diger, men hadde vært koselig om noen hadde sagt " Nei, så fin du er med den magen!", " Det gløder av deg!" og slike ting..... Det har jeg hørt lite av dette svangerskapet.. Ble nesten poå gråten da noen sa til meg at jeg hadde en fin mage. Skal aldri si noe sånt til gravide jeg ser, uansett hvordan de ser ut.. Det er faktisk veldig sårende når man hører det hele tiden...
Lite nurk i magen, født 25.09 Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Skjønner hva dere mener...er jo faktisk lei av å ikke kunne klare å ta på sokker uten problemer, sitte gulvet med guttungen ubegrenset av tid å leke og feks snu seg rundt i senga....osv... Vi trenger faktisk støttende, rosende og positive ord om hvor fantastisk kroppen våres gjør jobben med en ny verdensborger på vei... Ville gjerne hørt dette hver dag jeg: Jeg leverte sønnen min i barnehagen i dag, og fikk et aldeles nydelig kompliment ( i min tilstand) av en barnehagetante... Hun så meg dypt inn i øynene og sa: "Så flott du er, Hege. Du kler virkelig å gå gravid." Jeg fikk nesten ikke frem ett ord. Stutret frem et forsiktig "takk" og smilte. Skjønner ikke helt hvorfor vi har litt problemer med å ta i mot positive kompliment..hmm! Denne dama reddet min dag...så takk Berit for at du sa det du sa )
Skrømti Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 Herlig å få høre slike positive ord, ja. Fikk en fin kommentar her i helgen. Traff ei som jeg egentlig ikke kjenner, ( gift med kompis av samboeren) og som ikke har sett meg siden jeg ble gravid. Det første hun sa var: "Nei hvor du ser godt ut!" Blei jo kanonglad jo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå