Gå til innhold

Spørsmål ang mens smerter/murringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det tidligste mens smertene kan komme før selve blødningen kommer? Jeg venter ikke mens før den 8/9 men helt siden jeg sto opp i dag har jeg hatt "mens murringer" (er det ikke det man kaller mens smerter)

Er det ikke litt tidlig for det når det er 11 dager til forventet mens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt disse murringene siden forrige helg. Venter ikm idag men den har ikke komt. Heller ikke pos på g.testen. har nok tenkt for mye på baby styr slik at mensen er forsinket. Skal ta en test til om noen dager for å være sikker.

Skrevet

glemte å si at vanligvis pleier jeg å få mensmurringer 1-2 dager før mensen kommer

Skrevet

Jeg var forsinket 5 dager sist mensen kom,garantert fordi jeg ønsker meg så inderlig å bli gravid!mensen kom først da jeg så den negative testen!

Pleide å kun få murringene 1-2 dager før mens ja,så derfor jeg ikke skjønner hvorfor jeg kjenner det alt nå!! 11 dager til mens jo....

Skrevet

Det kan jo være EL-smerter. Eller at egget allerede er befruktet etter EL og holder på å fester seg. Eller det kan være luftsmerter fra tarmen som presser på livmor el. eggstokker. Har du tatt EL-tester eller tempet slik at du vet at du har hatt EL da?

Skrevet

Jeg begynte å teste meg med el tester fra clear blue fra jeg var på da 10,for å være sikker på at jeg ikke skulle gå glipp av el,men fant aldri eggløsningen og testet med til jeg var på dag 14 (etter det gikk jeg tom for tester) så kansje den har vært på dag 15,16 eller 17 hmm aner ikke... i dag er jeg på dag 18. har ikke hatt noe slim heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...