Gå til innhold

Oktober: termin 15 oktober i oslo?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg. Dvs UL termin er 17/10, men mens termin er 15, og jeg vet at den stemmer. Hvor skal du føde, da? Jeg har plass på Ullevål. Begnner virkelig å glede meg til babyen kommer nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg fikk plass på a hus først men snakket med ullevål forrige uke og de har fødeplass til meg likevel.har sendt kopi av helsekortet mitt i dag til ullevål og regner med at det går i orden,. hvor gammel er du ? første barnet? trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen,

jeg er 33 og dette er andre barnet vårt. Fikk en gutt for ganske nøyaktig to år siden, og får trolig en jente denne gangen. Du da? Jeg fødte på Ullevål sist, og var veldig fornøyd med både føde avd og pasienthotellet - på tross av alt kaoset og annen negativ omtale i avisene. Kanskje vi sees på Ullevål da, sånn midt i oktober - eller aller helst litt før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:) Jeg har termin 15 oktober.. venter en liten gutt:) Gleder meg kjempe masse... Er 19 år fra oslo...Noen flere unge her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

til franklin: Jeg er 30 og denne blir mitt første barn. en gutt! håper og regner med å få fødeplass på Ullevål likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde jo vært hyggelig - jeg har også plass på avd A. Men om vi skal treffes må du henge deg på meg, jeg har nemlig tenkt å føde litt før termin....Ikke noe å vente med, mener jeg, da!! He-he. Får fly litt i trapper ol så håper jeg på action i begynnelsen av oktober :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...