Gå til innhold

Oktober: quinny freestyle

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. er i min uke 33.vurderer å kjøpe quinny freestyle vognen til min lille klump. De selger den med dreanybag på happyland for 4000,. nok.billig!

Er det noen som har erfaring med denne vognen???SYNTES BAGEN VIRKET NOE LITEN? trine mor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt den på happyland selv, og gleder meg til å sette den i bruk!! Jeg har 3 venninner som alle har den,og de er kjempefornøyde!! Bagen er litt liten, men jeg har i tillegg kjøpt en softbag til å legge i sportsdelen når snuppa vokser ut av dreamibagen!! Lykke til med kjøp!!

Skrevet

Synes også bagen ser liten ut men har ingen erfaring. Blir trolig den jeg kjøper. Vet dere pris inkl bilsete Maxi Cosi til å feste på? Var 4000 NOK eller SEK? Har de alle farger der?

Skrevet

ja, bagen er litt liten.. men sittedelen kan jo legges ned... så det blir vel en vurderingssak. kjenner noen foreldrepar som har hatt denne vognen, guttene deres måtte skifte over til sittedelen da de var rundt 8 mnd. hvis dere bor veldig kaldt og har voksipose må man kanskje skifte over litt tidligere? (blir litt trangt).

Skrevet

Det høres helt greit ut for meg. Hun blir 8 mnd i mai/juni så da håper jeg vi slipper bag med varm voksipose i Osloområdet :)

Skrevet

de har rød marine og sort...4000 norske kroner

Skrevet

Kjøpte min på Happyland, den står i stuen, triller litt på den hver dag:) Når jeg var i sverige hadde han den kun inne i sort, så skal en ha andre farger så kan d nok være lurt å ringe først.

Hvis en bor et stykke unna da..

Bagen er ikke mindre enn på andre nye vogner i dag, men ja den er litt liten.

Har kjøpt en myk dunpose til å ha i, så den ikke tar så mye plass.

Synes vognen virker så lett og grei... Har en 4 hjuls quinny som jeg brukte sist, men den er stor å klumpete og veldig tung å kjøre.

Har jo ikke fått brukt freestylen ennå, men håper å bli fornøyd:)

Skrevet

Hei,

Jeg er også i min 33 uke i morgen. Handlet quinny vogn 3 xl comford i Svergie sist søndag, kjempe fin !! De hadde alle farger, så intet problem, dvs, rød, sort, blå og beige. Kostet 4000 nok.Dream bæggen er ikke mye mindr enn vanlig, hadde du fått barn i april kunne det kanskje lønnet seg med simo vogn e.l, men ikke nov barn. Jeg kjøpte med skinnpose, og da var det god plass igjen. Føl deg frem, alle har sine meninger om det meste -

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...