knærten71 Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Hei andre som har termin på denne datoen? Har dere noen tegn og inidikasjoner på fødsel? Selv har jeg hatt kraftige kynnere siden onsdag. Går turer, vasker og styrer i håp at de skal gå over til rier men......... Er kraftig lei og utålmodig. Synes det begynner å bli vanskelig å fylle dagen. Alle andre er på jobb, har sett masse filmer, lest bøker, bakt, vasket osv. Hva gjør dere for tiden?
tihi Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Hei, jeg har også termin 31. august!! Jeg har også hatt noen tegn siden onsdag. Hadde regelmessige kynnere på onsdag + litt slim. Så ble det rolig igjen. I går kveld hadde jeg mer slim (tror slimproppen går litt og litt), men bare de vanlige kynnerene. Kynnerene er derimot ganske slitsomme for tiden. De er knallharde og varer i flere minutter. Av og til tar det også i korsryggen, men aldri flere ganger på rad... Jeg har født en gang før og det var disse kynnerene som var starten på fødselen den gangen. Vi må bare vente og se... I dag skal jeg på shopping med min mor. Kanskje det vil hjelpe på at jeg går litt. Tross bekkenløsning blir man jo motivert til å gå mye når man er på shopping!! Håper du får en fin dag og at noen flere tegn på fødsel dukker opp.... Hold meg orientert!!!
knærten71 Skrevet 28. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2006 hei ja shopping er en motiverende måte å gå på. Det er bare det å unngå trapper og gå med samlete bein som er kjedelig med bekkenløsning. Gikk selv rundt som en geisha for en stund siden. Mildt plaget av b.l-mer isjas her så jeg går i kupert terreng i skogen. Håper kynnerne leder til noe. God shopping!
tihi Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Vet ikke om shopping gjorde susen. Er bare veldig sliten. Mormor kjøpte klær til jenta mi som er 2,5 år - litt sånn at hun blir klar til høsten. Knøttet i magen får ikke så mye nytt. Har mye jentetøy - og ultralydbildene sa at det mest sannsynlig blir en jente til. Men man vet aldri. Vet du hva du får? Barn fra før?
knærten71 Skrevet 28. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2006 Nei jeg har ikke barn fra før. Venter en gutt. Har kjøpt en slags startpakke og har ikke stresset så mye med klær. Verre med barnevogn. Lettere å kjøpe seg bil. Så mange detaljer og slikt. hehehe. jeg har gått på meg gnagsår i skogen nå og er sliten. Ingen mer aktivitet på kynnerne.
tihi Skrevet 29. august 2006 #6 Skrevet 29. august 2006 God morgen. Her har det vært nok en rolig natt. Har faktisk ikke sovet så godt på lenge!! Jeg er i irriterende god form faktisk. Har ingen planer for dagen. Hvilken vogn kjøpte du? Jeg kjøpte en brukt simo vogn denne gangen. Jeg bruker forstatt den forige vogna til hun eldste. Hun sover i den på barnehagen. Du får ha en fin dag - håper det skjer mer hos deg enn hos meg!!
knærten71 Skrevet 29. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2006 Hei på deg. Har også sovet uforskammet godt og ikke hadde noe særlig vondt. Har en del stikkinger. Dette er vel ikke noe godt tegn på at jeg "leverer" til termin?? Du har født før hvordan gikk det til da? Jeg prøvde å kjøpe brukt vogn men hver gang jeg ringte var de solgt. Endte med emmaljunga smart duo uten de store tekniske dippeduttene. Ha en fin dag
tihi Skrevet 29. august 2006 #8 Skrevet 29. august 2006 Hei, dagen har vært rolig den. Ingenting har skjedd. Forige gang kom jenta mi 4 dager over termin. Da startet det med at vannet gikk på natta. Så fikk jeg regelmessige kynnere med 10 min mellomrom som etter en lang stund blr vondere og vondere. Tok mer i korsryggen liksom. Fra det begynte å gjøre vondt til jenta mi kom tok det 6 timer. Men det forteller jeg ikke om for du skal tross alt gjennom det du også.... Kan jo ikke si jeg gleder meg denne gangen nå som jeg vet hva jeg skal gjennom. Det er rart det med tankene på fødselen. De tankene blokkerer nesten alle tanker om det som kommer etterpå. Litt synd for det er jo det som er koselig -gleder meg til å ha en liten baby igjen. Nå skal jeg bake boller!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå