Gå til innhold

er 17+1 i dag men kjempe engsteli egenlti :S

Anbefalte innlegg

har vært på ul i uke 10+3 å vet at da slo hjerte til gullet mitt ....men va hos jordmor dne 22.08 og når vi sku leite etter hjertelyden ok dte laaaang tid før ho hørte nåkka svakt 2-4 slag som ho trudde va hjerte 90% ....men det førsvant fort ....

skal på ordinær ul om 1 uke ..å e så ensgteli på ka som skal møt mæ :S Har tenkt på dte hele tia etter at æ va hos jordmor på at kanskje e det ikje no liv der lengre :S

åhh trengt bare få lufta mine tanka litt :(

Fortsetter under...

du får bare regne med å ha det slik hele svangerskapet og tiden etter tror jeg... en vil alltid være redd for barnet sitt!

Husk at det som oftes går bra!!! gled deg til ul - og prøv å slappe av!

Er vist ikke alltid lett å finne hjertelyden - jeg har ennå tilgode å høre det lille hjerte slå, er ingen som har klart å finne det med dobler (morkaka mi ligger foran gullgutten... Har sett at alt er i orden og at det slår da...

Det er jo bare en liten uke til du skal på ultralyd ;) Jeg fikk høre hjertelyden for første gang i uke 16, og da leitet legen leeeenge. Kanskje du føler magen har vokst litt? Det er jo et kjempe godt tegn isåfall ;) Men forstår bekymringene. Jeg har sett gullet mitt i full aktivitet på ul, men går fortsatt hver dag og lurer på hvordan han har det... Tror det hører med. Lykke til! Det går nok bra :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...