Gå til innhold

Mar79!!


Mamma&LilleKrølle

Anbefalte innlegg

Heii!:D

 

Jeg ble så gla nå da jeg plutselig så deg her inne!!! JAAA, tenkte jeg:D

 

Lurer på hvor jeg har vært i det siste som ikke har fått med meg at du har blitt gravid?!!

lenge siden du oppdaga det da?? sikkert dag èn da mensen ikke kom? ;)

 

ÅÅhh, så gla jeg ble!! Et stort håp ble tent i mitt hode nå, om at denne mnd. har det klaffa for meg og. *hihi* er lov å håpe!;) Vi har liksom fulgt hverandre hele veien, så håper lykken er på min side å nå da..!!

 

Ja nå ble jeg virkelig glad. Må bare få sagt det. Unner deg et virkelig:-)

 

Da skal jeg hoppe i seng da, glad og fornøyd:)

*masse klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Har skrevet meg ut av BG, men du er kanskje ikke innom hver dag ;-)

 

Hadde mistanke allerede sist helg, for spottinga fortsatte bare og ingen tante kom. Tok noen EL-tester som fikk to streker, men hadde ingen postiv graviditetstest før enn på tirsdag.

 

På mandag hadde jeg endelig UL-timen min. Var storfornøyd med at tanta holdt seg rekordlenge borte, hihi! Legen sa at det var tomt der inne, også mente han at mensen var underveis ettersom UL-staven ble rød (var jo pga all romsteringa der inne!!!)

 

Det eneste symptomet jeg merket før jeg fikk den positive testen, var at jeg hadde ganske kraftige mensensmerter uten mens. Etter det har det rast på med nye symptomer. Har dratt på meg en kraftig forkjølelse og puppene er au,au!!!

 

Men koser meg jeg, pappan svever om dagen også :)

 

Hvor i løypa ligger du nå da? Har du hatt EL enda? Nå får du jammen komme deg inn her du også! Heia, heia!!!!

 

Klem fra 4+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ble skikkelig glad da jeg leste om deg igår, hoppa til sengs smilende;)

 

Kan tenke meg at pappan svever om dagen ja:) ..hvordan fortalte du det da??

 

Hvor jeg ligger i løypa er ikke godt å si.. Syklusene mine har blitt lengre for hver mnd. nå. Og ingen el-tester eller noe slår ut hos meg..Så denne mnd. bestemte jeg meg for ikke å teste eller noe, bare følge magefølelsen på el..;)

Så plutselig på onsdag så oppdaga jeg el-slim.(tror værtfall det var det..) Det har jeg aldri funnet før.. så både dagene før det, og de dagene som har vært i ettertid så har vi vært som kaniner:-D *hihi* og til og med i dag så har det vært noen murringer der nede...

Så enten så er det kroppen som holder på å gjøre klart "rommet" for tanta.. eller så er det noen andre som skal låne rommet. :)) (er hjertlig velkommen i tilfelle!)

 

Klems:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da!

Mensmurringer trenger tydeligvis ikke å være TR, det fant nå jeg ut!

 

Det ble ikke akkurat fortalt på noen spennende måte her! Jeg tok en graviditets-test tidlig på morran. Det kom opp en veldig svak, men alikevel rosa strek. Så da måtte jeg jo vekke gubben og spørre hva han så: Han glippet så vidt med øya og sa tre streker!!! 3 streker?...spurte jeg.... Ja, en svart (max merket, hihi!) og to rosa. Du vet hva det betyr sa jeg, ja sa han og smilte og sovna igjen!!! Prata litt mer da jeg kom hjem fra jobb da!

 

Fotsoneterapien hjalp meg til å få EL mye tidligere, og det hadde nok også noe med å gjøre at kroppen endelig lot ei spire feste seg. Så jeg anbefaler å prøve det hvis syklusene er på utur :)

 

Men nå heier vi på at egget ditt setter seg fast!!!! Dere har jammen fortjent ei spire nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...