luvi Skrevet 27. august 2006 #1 Del Skrevet 27. august 2006 Litt om meg : Jeg er en pålitelig, energisk og snill jente som kan sitte barnevakt for deres barn. Jeg er en til å stole på og jeg utfører jobben min på en god måte. Jeg liker å aktivisere barn med musikk og dans og desutten liker jeg å finne på morsomme aktiviteter. Jeg er en ansvarsbevisst jente som er meget ansvarsfull. Jeg bor i oslo !! Arbeidstid: Jeg kan sitte barnevakt hver eneste dag. I helgene eller i små ferier kan jeg sitte barnevakt fra klokken 07.30- 22.00 (etter vedkommendes behov) Erfaringer : Jeg pleide å sitte barnevakt siden jeg var 12 år gammel og jeg har da hatt det moro med barn siden da. Jeg kan mye om barn og jeg også stelle et barn. Jeg selv har vokst med mange barn rundt meg og med mine små søsken. Jeg har snart sittet barnevakt 5 år og jeg tar det som min deltidsjobb Jeg har både passet på friske og funksjonshemmede barn før , så jeg har litt erfaringer fra der også..(0-10 år) Fritiden: I fritiden pleier jeg å lese bøker ,trene og selfølgelig sitte barnevakt.. Jeg liker å passe på mine søsken og små kusiner/fettere. Referanser: Jeg har meget gode referanser som jeg svært Gjerne vil oppgi om det er ønskelig for dere. (Et stort ønske fra dem er at jeg ikke legger nr deres ute på nettet) Om dere trenger nr til referansene mine tar vi da nærmere avtale ! Lønn: Lønn etter avtale.. Jeg tar mellom 70-100 kroner i timen.(Vanlig pris) Prisen blir vi enige om. Kontrakt: Jeg har aldri skrivet kontrakt med noen angående barnevakt, men hvis det er viktig for dere med et kontrakt blir jeg gjerne med på å skrive under...(Bare litt uvant for meg) Kontakt: Jeg vil heller ikke legge nr mitt her ute,men om dere ikke fikk nok informasjon om meg så ta gjerne kontakt på min mailaddresse: [email protected]. annet info: Jeg pleier også vaske hjemmet hos folk. Har referanser fra vasking også. skjekk hjemmesiden min og legg gjerne igjen spor etter deg: www.barnepasseren.piczo.com Kontakt: [email protected] Msn : [email protected] Legg igjen beskjed her også om du trenger barnevakt:D.... Håper på svar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6096116-noen-som-trenger-barnevaktoslota-en-titt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå