Lindamamma Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Hei! Så i et innlegg her du svarte på at du prøver å få jente! Prøver på det jeg også! Har du noen tips eller gode råd, du vil dele? Har du prøvd lenge? Er i min 3 pp nå men sist jeg hadde EL var mannen min bortreist så det gikk for mange dager fra sex til EL så da var det ikke sjans! Er nettopp ferdig med mensen nå, så jeg håper det klaffer denne gangen, både for meg og deg!
Gjest Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Hei! Nå er jo slike tips og råd mest for moro skyld da så klart, men det er jo lov å forsøke likevel. Med to gutter fra før hadde det vært veldig gøy å få en liten jente til slutt, men vis ikke så har det svært lite å si så klart. Vi er i 2 pp etter at jeg mistet. Hadde egentlig ikke tenkt å få en til helt enda, men at jeg ble gravid fikk oss til å tenke over det og da bestemte vi oss for å prøve likevel :-) Ok, oppskriften, av alt det jeg har samlet opp: *Ha sex minst en gang hver dag frem til 2-3 dager FØR el, aller helst bør dere ha sex/mann komme flere ganger på en dag. Dette fordi det forringer kvaliteten bitte litt vist nok og det er gunstig for å lage jente siden jente sædcellene tåler mest. *La mannen ta et varmt bad rett før sex, jentesædcellene trives best i varme, guttene liker seg ikke da. *Hold mannen langt unna kaffi i minst 4-5 timer før samleie. *Han må komme så langt ute i deg som mulig, så velg en stilling hvor han ikke kommer så dypt inn. *Spis selv tranebær og kalk kapsler, dette skal vist nok forsure tilværelsen i underlivet litt, noe som igjen er favoriserende for jentesvømmerne (har mine tvil til den teorien, men hvorfor ikke prøve ;-)) Tror det var det. I tillegg var det et tips om å skylle sjeden med eddik, men der gikk min grense, hehe... Så gjenstår det å se om dette har noe å si da, jeg tviler egentlig på at det kan ha så stor påvirkning på hva man får, men lov å gjøre et forsøk tross alt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå