Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle rugere...

Vi er visst endel rugere som satt inn den 16 og 17 august. Det vil jo si at svarene på alle disse forsækene begynner å ta form. Hvem har testet selg selv? Når skal dere ta blodprøve?

Jeg er så sinnsykt spent på hvor mange av oss som vil greie det på denne runden... også dere som ligger like etter i løypa...

Når er det mest vanlig å begynne å blø om det går galt??

Jeg får nesten hjerteanfall hver gang jeg går på do. Gruer meg som en hund for å se at mensen er kommet. Jeg går å kjenner etter så desperat på kroppen at jeg vet hverken ut eller inn. Men så sier jeg til meg selv at de som blir gravide på naturlig vis, ikke har peiling på at de er gravide på dette tidspunktet. De begynner ikke å få mistanke om det før det er gått enda 1-3 uker! De vil jo ikke reagere får mensen uteblir lissom. Det er en pine å vite...

Lykke til alle sammen. Måtte vi alle lykkes:)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Rolin:)

Så du slet veldig med halsbrann, som du skrev i et annet innlegg. Det er mulig man kan gjøre det av Crinone vet ikke helt. Men en venninne av meg slet veldig med halsbrann da hun gikk gravid( varte helt til fødselen hvis det er noen trøst hihi). Så kanskje det er et av dine tidlige tegn? Vil ikke gi falske forhåpninger, men litt håp er vel lov:).

Lykke, lykke til.

Klem

Skrevet

jeg fikk satt inn ett egg 16 august.. Og jeg merker ingenting ennå. Ikke fått mensen, og ikke sympt.

Skal teste i morgen tidlig tror jeg.. Ikke helt sikker ennå.

Hva med deg Rolin???

Aner dessverre ikke når det er mest vanlig å begynne å blø, håper vi begge skal slippe det :)

Jeg skal ta blodprøve på onsdag, da har det gått 14 dager siden innsetting.

Skrevet

Hei. Jeg er på rugedag 12 idag og har tatt blodprøve på riksen i dag tidlig. Prøven var positiv og jeg er GRAVID :) Jeg har vært så utrolig nervøs men det gikk heldigvis min vei. nå er det bar å komme over neste fase. lykke til alle sammen. Hilsen ei gladjente

Skrevet

Gratulerer annjean1!!! Så fantastisk! Skjønner du er glad nå. :-)

Lykke til videre, får håpe alt går bra heretter også!

Skrevet

Gratulerer så utrolig masse!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...