Gå til innhold

Har dere eller kjenner dere noen som har fått opplyst feil kjønn på UL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei. Har hørt flere som har fortalt det, ja. En fikk vite att det helt sikkert ble gutt, jordmor sa hun så pung og penis, men ut kom en jente. En sa de att dette er en jente ingen tvil, men det ble en gutt. Så en kan vel ikke stole helt på det de sier. Sikkert bedre å se vist en er komt lenger på vei en vi er når ordinær ul er i uke 17-19

Jeg fikk veldig klar beskjed av jormor på ul uke 21. Tror det er lettere å se da ja. Spennende å se om det er ei jente som kommer ut - eller en litt dårlig utstyrt gutt, hehehe...

Men jeg har hørt om de som har fått feil beskjed også ja. Svogeren min skulle bli pappa til en gutt - det var de skråsikre på, men ut kom ei lita jente gitt :)

hei! var på ordinær UL i uke 21 på Rikshospitalet. Der så vi at den lille spriket med beina, og vi så testikel, penis og testikel på den andre siden igjen. Jordmor sa det ganske sikkert ble en gutt, men hun var "selvfølgelig" ikke 100% sikker... ...og siden vi så testikler også, var det nok ikke bare det var en finger som lå litt mistenkelig... he he.

Men jeg har hørt om mange som får motsatt av det jordmor har sagt..

Gjest leelu23 m/ gutt 25.11

Ja vi fikk beskjed av to leger under samme undersøkelsen at dette helt garantert var ei jente..

var på ekstra ultralyd i uke 26- og der så vi både pung og tiss.. så det er en gutt som gjemmer seg i magen min :) fikk se rett hjem mellom bena - så der var det liten tvil

Annonse

I uke 22 fikk jeg høre at det mest sannsynlig var ei jente jeg hadde i magen, men 4 uker etterpå var det plutselig en gutt! Hun var 99,9% sikker, men jeg velger å være litt i tvil så jeg ikke blir sjokkert hvis det kommer ut ei jente allikevel. Må nok holde meg nøytral i fargene da, men kanskje vi får sett det helt sikkert på neste ul i uke noen-og-30.

Ja. Har en kollega som fikk beskjed om gutt på ul, og det var såpass sikkert at de malte barnerommet blått og handlet inn det meste i "gutte"farger.......-men ut kom ei jente!

Vet også om ei som både på ordinær ul og 3d ul fikk opplyst at hun bar på jente, men fikk gutt. Ul-legen hadde sagt at han aldri tok feil...... hmmmm...

Så 100% sikker kan man nok ikke være nei.

:)

fikk vite jente på den første ultralyden og gutt på den neste. Nå har nysgjerrigheten tatt overhånd, så jeg har bestilt meg nok en privat ultralyd. Fy søren så dyrt, men!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...