Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #1 Del Skrevet 27. august 2006 Skulle kjøpe mat ute idag, blei skikkelig kvalm av matlukta på uteplassen...holdt på å spy..Dessuten synst jeg god parfymen min ikke lukter som den gjorde før...Flere som har det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 27. august 2006 #2 Del Skrevet 27. august 2006 Har hatt noen uker nå hvor jeg har brekt meg og spydd for hver minste lukt... I dag skiftet jeg bæsjebleie uten å spy for første gang på snart 1 mnd, så dette går rett vei=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjaubeibi! Skrevet 28. august 2006 #3 Del Skrevet 28. august 2006 uff, jaaa...! Til og med gode lukter i store mengder får meg til å brekke meg! Samboeren min sprayet seg med en kjempe god deodorant i mårrest , men det ble så voldsomt sterkt for den gravide nesa mi, så jeg sprang å kasta opp..men så har jeg da vært utrolig kvalm i flere uker nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 28. august 2006 #4 Del Skrevet 28. august 2006 uff ja, jeg kan slenge meg på her. Har funnet ut at et sted uten lukter hadde vært best. klarer ikke å være med inn for å leie film et sted med kafe i tillegg, tåler ikke frityr lukt i det hele tatt. Ellers er ikke matlukt generelt noe godt i det hele tatt. Noen som har forslag til luktfri mat som man kan innta uten å brekke seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå