Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #1 Del Skrevet 27. august 2006 det har seg sånn at jeg var utro mot kjæresten min ( nå xen) og ble gravid. jeg fortalte det til han med en gang jeg fant det ut, og flyttet ut samme dag. det er litt over to mnd siden, og ja jeg er helt sikker på at han ikke er faren. jeg har i dag et veldig godt forhold til barnefaren, men ikke et kjæresteforhold fordi jeg fremdeles elsker xen ( sikkert vanskelig å forstå i&med at jeg var utro) problemet mitt er det at jeg savner xen, klarer ikke slutte å tenke på ham. han nekter å snakke med meg, og jeg vurdere derfor å skrive et brev til ham, hvor jeg forklarer hva jeg tenker og føler. bør jeg skrive det? og hvis ja, hva bør jeg skrive? Jeg er nemlig veldig dårlig til å fomulere meg skriftlig.... tusen takk til dere som gidder å lese dette, og eventuelt svare.... (men jeg trenger ikke informeres om at jeg er et rauhåll, er nemlig smertelig klar over det) hilsen meg ( som velger å være anonym nå) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6094988-noen-som-kan-hjelp-litt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lucia* Skrevet 27. august 2006 #2 Del Skrevet 27. august 2006 Det kan kanskje være godt å skrive ned hva du tenker å føler. Om du bør sende det til eksen din kan du jo bestemme deg for etterhvert. Kan være god terapi for deg., Hva du skal skrive er værre...... Hvis jeg var eksen din ville jeg kanskje vite hva som var grunnen til at du var utro, altså hvorfor? Og hvorfor du velger å beholde barnet. Jeg ville også visst om dette var noe som skjedde 1 gang eller om du har hatt et forhold til han over lang tid.... Om du føler noe for han eller om det var et uhell... Hva du føler for eksen, og hva du følte i det du gjorde det...... Skriv ned alt du føler og tenker også kan du bestemme deg senere for om du vil gi det til han. Kan være det er for tidlig for han å lese et sånt brev. Kanskje han bare kaster det hvis han får det nå? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6094988-noen-som-kan-hjelp-litt/#findComment-6095184 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #3 Del Skrevet 27. august 2006 er litt redd for at han skal kaste det ja, men tror samtidig at jeg bør handle fort hvis vi skal ha en sjanse for å finne tilbake til hverandre. ei vennine snakte med han på msn i dag, og fikk vite at han har vert i en annen by i helga på besøk hos ei jente..... men jeg er veldig i tvil om det "Nye" forholdet hans kun er for å komme over meg, eller om han faktisk er klar for et nytt forhold. vi var sammen i nesten 3 år, og det er jo bare 10 uker siden det ble slutt.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6094988-noen-som-kan-hjelp-litt/#findComment-6095336 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå