Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Ååååå... blir så inni H***** forbanna!!!!!!! Ja da.. Nå tror sambo at jeg kun vil ha sex med ham fordi jeg er baby sjuk... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ..... Er det mulig da???? Huff.. Vurderee nesten å melde meg ut her og begynne på pillene igjen.... Ufff... Blir så nedfor når han ikke har lyst på meg.. Vi har oss stort sett bare i helgene, og en gang denne helgen bare.. Blir så lei meg... Skal det bli slik at han tror jeg har lyst på han bare for å lage baby, så slutter jeg å prøve...... :-/
Anne-B. Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Kanskje det har vært litt for mye fokus på å lage baby? Ikke glem å fortelle ham hvor deilig du syns han er og alt det der! (det går jeg ut fra at du syns, siden du vil ha barn med ham). Kanskje litt lurt å ta en prat på det der..
Lone35 =0) Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Ja skjønner deg. Man kan selvf ikke si til sambo at man har el for da tror han bare du er verpesjuk og ikke elsker med ham pga lyst. La vær å si til ham at du har el. Det gjør jeg. han mister lysta.
Alvilde<3 Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 Her er det også bare jeg som vil ha sex omtrent. Nå har jeg prøvd meg hver kveld, men han har alltid en dårlig unnskyldning! Jeg føler meg sååå deilig! Trodde det skulle være omvendt jeg?! At det er gutten som skal mase og ikke jenta!! Samboeren din skal vel bare være glad som kan få seg litt ; ) Han har jo lysst på baby selv også. Forstår ikke hva som er galt med å ville ha litt ekstra sex akkurat under el? Utakknemlig! Det er det de er ; ) Fanden ta alså..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 27. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2006 Har nesten ikke vært fokus på det i hele tatt.. Vi har bare bestemt oss for å slutte å beskytte oss... Har prøvd å sagt til han at det er ikke fordi jeg vil ha baby.. men nei da.. hjelper jo ikke... Er faktisk han som snakker mest om det.. kaller meg verpe sjuk osv... Og jeg prøver hver gang å si at jeg ikke er så veeeeldig babysjuk.. men går jo inn ene øret og ut det andre... vi er jo bare i første pp... prøver å gjøre meg sexy for han, forteller han ofte hvor mye jeg elsker han, hvor deilig jeg syns han er, hvor sexy han er, deilig kropp, deilig ...... (du vet hva.. ) og alt det der.. men likevell... har til og med bestillt meg filmer for å lære å strippe for han, men akkurat nå har jeg mest lyst til å ta filmene å hive de, eller sende de tilbake... Ååååå.. blir så sint og lei meg... mulig det er hormonene mine som spiller meg et puss.. men uff......
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 27. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2006 Har ikke fortalt han at jeg nærmer meg el... og jeg tror ikke jeg har det nå heller, har ikke slim... men etter beregningene mine skal jeg ha det i morgen/tirsdag.. så er liksom ikke noe fokus på det.... det fokuset som er, er det han som lager... Føler meg jo som den sexbomba da... ehhhh.. not!!!!!
Anne-B. Skrevet 27. august 2006 #7 Skrevet 27. august 2006 Hmm, jammen da var det litt rart da. Har dere snakka om det, sånn ordentlig, uten at en av dere er sur eller noe sånt?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 27. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2006 Jepp.. Til og med en liten strofe i dag, men da var jeg så lei meg at tårene rant.... Og ja, det knuste jo min sexlyst for i dag da... Like greit egentlig... :-/
Anne-B. Skrevet 27. august 2006 #9 Skrevet 27. august 2006 Huff, dette var leit. Kanskje han tror at du egentlig ikke har lyst, eller syns det er litt kjipt at han kanskje har mer lyst enn deg når han er mann og alt (det er jo tross alt vi kvinner som har denne evindelige biologiske klokka som tikker, med verpesjuke og alt det der, jada), at han rett og slett syns det er litt småflaut eller noe sånt rart noe? Folk gjør de rareste ting når er er forlegne. Siden du nevner at det er han som prater mest om det? Kanskje han er litt redd for at du innerst inne ikke vil? Håper det ordner seg.
Alvilde<3 Skrevet 27. august 2006 #10 Skrevet 27. august 2006 Sexbombe ja. Kjenner til det!!! I fjor hadde vi sex gjennomsnittlig 1 gang i måneden. Det er ikke akkurat mye.. Å det var absolutt ikke noe galt med forholdet vårt! Han sa at det ble så mye fokus på at vi hadde sjelden sex, og han følte at jeg ville ha sex bare for at burde. Og det var nok litt sant. Men jeg følte jo at jeg måtte ta initiativet når ikke han gjorde det!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 27. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 27. august 2006 Uff... jeg vet ikke.. Er sånn at det som oftest er jeg som maser om sex, sånn har det alltid vært... Og det kan jeg liksom leve med, men at han tror jeg bare vil ha sex fordi jeg vil ha baby, det får liksom begeret til å renne over.... Føler meg liksom så misslykket på et vis... Tja.. når han prater om det, så er det mest sånn som går på at jeg er verpesyk.. kaller meg ting som pricilla (høne navn) og verpe syk.. Uff... Trodde liksom at det var mennene som var mest kåte jeg, men sånn er det jo virkelig ikke her i allefall... håper det ordner seg ja...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 27. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 27. august 2006 Men jeg vil virkelig ha sex fordi jeg har lyst på han.. Og det sier jeg til han også.. Jeg gjør alt jeg kan for at han skal føle at jeg liker han og syns han er deilig og alt det der.. Uff.. Blir så frustrert...
Anne-B. Skrevet 27. august 2006 #13 Skrevet 27. august 2006 Rare lille mannen Det ordner seg nok, krysser fingra! Så blir det nok spire i magen etter hvert. Hos oss begge, hihi )
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 28. august 2006 Forfatter #14 Skrevet 28. august 2006 Ja, vi får håpe det!! =) Krysser fingrene for oss alle jeg!! =)
MathildeC Skrevet 28. august 2006 #15 Skrevet 28. august 2006 Samboeren min syntes også det var vanskelig da det plutselig ble fokus på barnelaging - at jeg bare ville ha ham da (tenkte han). Men det spritet faktisk opp sexlivet vårt etterhvert fordi vi bestemte oss for å ha det gøy samtidig og da det tok sin tid å bli gravid (8nd pp) så har han blitt mer forståelsesfull :-) Så det der går i bølgedaler tror jeg! Lykke til videre og håper dere får snakket ut om det etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå