Gå til innhold

Kan jeg lukte at jeg er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

he-he...

Litt rart spørsmål. Her leter man etter symptomer... Dere skjønner at sist jeg var gravid (som dessverre endte i MA) kunne jeg lukte at urinen min luktet annerledes. Etter graviditeten var det en annen lukt igjen. Nå (5 dager etter el) merker jeg en annen lukt en vanlig fra urinen. Helt umulig å si om det er den samme lukten. Det kan jeg rett og slett ikke huske, men den er iallefall annerledes enn den pleier å være.

Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vet jeg, men jeg har hørt at noen opplever en søtlig "honnikorn-aktig" lukt fra urinen når de er gravide. Jeg trodde likevel det kommer senere i graviditeten, men alle er jo forskjellig og det later ikke til at det finnes en fasit. (dessverre)

Skrevet

Det lukter litt søtt ja...

Kanskje det er det?

Skrevet

Ikke for å ta fra deg håpet men; Urinen kan også lukte litt søtt om du har spist mye godteri/ sukker.. for det blir skilt ut i urinen...

Skrevet

Blir sukker skilt ut i urinen?? Trodde det bare var hos diabetikere når blodsukkeret var over 10.. Når vi går til kontroll hos legen og tar urinprøve skal det ikke være sukker i urinen på urinstiks!!

Skrevet

Jepp - det tror jeg på. Det lukter helt klart honnikorn når jeg tisser iallefall, når jeg er gravid. Hadde det første gang, samt var gravid i 9 uker nå nettopp (mistet i MA) - hadde det samme da, fra ganske tidlig ja.....

Høres spennende ut :)

Skrevet

Det kan lukte litt honnikornaktig av mye kaffe også tror jeg. Jeg lurte på det samme en gang husker jeg, og da var jeg ikke gravid...

Skrevet

Hei.

Har født to barn og begge gangene luktet urinen annderledes, slik merket jeg det!!

Skrevet

Hei! det hadde vært ganske greit om vi kunne ha luktet graviditet( ønskedrøm for lommeboka etter utallige dyyyyyyre turer til apoteket).

Jeg hadde ingen annen lukt på urinen da jeg var gravid,hvertfall ikke som jeg husker.Men dersom du spiser eller drikker ting med sterk smak så kan det komme lukt.

Skrevet

Stolte jo ikke helt på det da, tok test også, men i ettekant har jeg tenkt at det stemte, sikkert forskjellig fra person til person!

Skrevet

Fikk en annen lukt før jeg fikk tr sist, tenkte da at det kanskje kunne være et symptom. Men så kom jo tr... Sikkert forskjellig fra person til person det da. Håper det er et symptom for deg da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...