Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #1 Del Skrevet 27. august 2006 det har seg sånn at jeg var utro mot kjæresten min ( nå xen) og ble gravid. jeg fortalte det til han med en gang jeg fant det ut, og flyttet ut samme dag. det er litt over to mnd siden, og ja jeg er helt sikker på at han ikke er faren. jeg har i dag et veldig godt forhold til barnefaren, men ikke et kjæresteforhold fordi jeg fremdeles elsker xen ( sikkert vanskelig å forstå i&med at jeg var utro) problemet mitt er det at jeg savner xen, klarer ikke slutte å tenke på ham. han nekter å snakke med meg, og jeg vurdere derfor å skrive et brev til ham, hvor jeg forklarer hva jeg tenker og føler. bør jeg skrive det? og hvis ja, hva bør jeg skrive? Jeg er nemlig veldig dårlig til å fomulere meg skriftlig.... tusen takk til dere som gidder å lese dette, og eventuelt svare.... (men jeg trenger ikke informeres om at jeg er et rauhåll, er nemlig smertelig klar over det) hilsen meg ( som velger å være anonym nå) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6094643-noen-som-kan-hjelpe-litt/
Winterlady Skrevet 27. august 2006 #2 Del Skrevet 27. august 2006 Uff vanskelig situasjon...Ville nok anbefalt å prøve å komme over ham. Dersom dere hadde prøvd på nytt ville vel utroskapet etterhvert alltid kommet opp i krangler- og det er vel tvilsomt om han noensinne ville stolt 100% på deg igjen..? Tror du dere vil kunne bli lykkelige? Men dersom du likevel ikke klarer noe annet enn å prøve, så ville jeg nok skrevet et brev ja- men ikke hatt for mye forhåpninger angående responsen dessverre.. Ville vel skrevet noe sånt som at det er han du elsker, og at du vet du ber om umenneskelig mye ved å be ham om å ta deg tilbake- men at følelsene er så sterke at du ikke kan la vær å prøve. Og noe om at det er hans armer du lengter etter, og han hjertet ditt tilhører- også kanskje en slags unnskylding for utroskapen, som da IKKE bør være anklagende av typen: "Vet ikke hva som skjedde, men du jobbet så mye den perioden- så jeg følte meg ensom" e.l.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6094643-noen-som-kan-hjelpe-litt/#findComment-6096490
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå